sobota, 3 grudnia 2022

Magiczny domek - dekoracja świąteczna - DT PAPER CARD

 Witajcie :-)


Dzisiaj przychodzę z propozycją stworzenia świątecznej dekoracji w kształcie domku, w której wykorzystałam zimowe tekturki od PAPER CARD :-)



Bazę domku z MDF pokryłam białym gesso i okleiłam obustronnie papierami scrapowymi. Na dachu powstała mroźna kompozycja z kwiatów, iglastych gałązek oraz liści. Na pierwszym planie umieściłam figurkę pięknego jelenia, pokrytą sporą ilością skrzącego brokatu.











 Projekt dopełniły nasze cudowne tekturki a użyłam ich tu dość sporo. Są gwiazdki, płotek ogrodowy, zagajnik z choinek, stylowa lampa, okrągłe okienko, listeczki na gałązkach oraz magiczny napis. Dekoracja będzie fajną ozdobą do pokoju dziecięcego - mam nadzieję że i Wam przypadnie ona do gustu :-)

 


 Oprócz wymienionych powyżej tekturek od PAPER CARD, w projekcie wykorzystałam papiery scrapowe od MARGARET oraz preparaty mediowe marki CADENCE - (widoczne na zdjęciu) dostępne w sklepie DREAMS

 

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz