sobota, 26 listopada 2022

Bombki w stylu glamour - DT MARGARET

Cześć Kochani :-)

 

W mojej pracowni na dobre zagościł świąteczny klimat.
A ponieważ w tym roku stawiam na styl glamour, powstają srebrzysto - mroźne ozdoby, w odcieniach turkusu i niebieskości :-)

 


 


Dzisiaj chciałabym zainspirować Was kompletem bombek zdobionych na bogato, z wykorzystaniem kwiatów, srebrnego brokatu oraz różnego rodzaju błyskotek.

Do wykonania dekoracji użyłam akrylowych kul z otworami, we wnętrzu których umieściłam mroźne kompozycje.
Tło każdej bombki zdobią zimowe papiery z kolekcji "Winter it's Coming".
Ich mroźna kolorystyka i przepiękne motywy idealnie wpasowały się w taki klimat, jaki sobie wymarzyłam. Umieściłam tu mój ulubiony motyw okienka, są też zimowe kwiaty, mrozem malowane i piękne, delikatne motywy roślinne.

 

 











 


Tak wykonane bombki będą świetnie prezentować się zarówno solo - zawieszone na stojaczkach czy choince lub wplecione w świąteczne kompozycje, jak i w grupie, np. zdobiąc bożonarodzeniowy wieniec lub wigilijny stół.

 

Mam nadzieję że dzisiejszy projekt zainspiruje Was do wykonania podobnych ozdób.


Do wykonania bombek wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Winter it's Coming"
- arkusz PSM 0503
- arkusz PSM 0506
- arkusz PSM  0511
- arkusz PSM 0512

a także farby i preparaty mediowe mojej ulubionej marki CADENCE oraz kule akrylowe 12 cm  z otworem i przekładką - ze sklepu DREAMS :-)

 


 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Inka


3 komentarze:

  1. Bombki wyszły Ci po prostu fantastycznie:) Ciężko od nich oczy oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj ! Śliczne bombki z wnętrzem !!! Cudny klimat !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń