czwartek, 23 czerwca 2022

Podziękowanie dla lekarza - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)

 
Dzisiaj chcę przypomnieć Wam o trwającym wyzwaniu na blogu  PAPER CARD, którego tematem jest PODZIĘKOWANIE. 

 

Okazanie wdzięczności drugiej osobie może mieć różne formy. Ja przygotowałam podziękowanie dla lekarza chirurga, zamknięte w ramce.

 









 
Do ozdobienia pracy wykorzystałam urocze tekturki ze sklepu PAPER CARD: okrągłą ramkę z tulipanami, liście kasztanowca, napis "Dziękujemy", który zmodyfikowałam na potrzeby mojego projektu. W kompozycji umieściłam również tekturkę kieliszek - przekształciłam ją w lekarski stetoskop oraz dwa koty - ponieważ te urocze czworonogi skutecznie umilają lekarzowi czas po ciężkim dniu spędzonym w pracy :-)
 
Kochani, serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu na blogu PAPER CARD - na Wasze prace czekamy do końca miesiąca.
 
Pozdrawiam gorąco,
Inka

1 komentarz: