poniedziałek, 6 czerwca 2022

Gratulacje z okazji narodzin

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj chcę zaprezentować słodki komplecik gratulacyjny z okazji narodzin Maluszka.

 


 Wykonałam kwadratową karteczkę w komplecie z pudełkiem. Cudna tekturka ze śpiącym misiaczkiem wtulonym w księżycową kołyskę po prostu powaliła mnie na kolana, bo ja uwielbiam takie słodkie, dzieciaczkowe klimaty :-)
Praca utrzymana w niebieskiej gamie kolorystyczne z nutą jasnego beżu i delikatnych szarości - takie zestawienie zawsze wygląda ładnie i estetycznie. 
Po raz kolejny wybrałam papiery od ScrapAndMe oraz Ciao Bella Paper - z moich ulubionych dziecięcych kolekcji, z którymi zawsze pracuje mi się wyśmienicie :-)

A teraz zapraszam do obejrzenia szczegółowych fotek całego projektu :-)

 








 


 

Mam nadzieję że komplecik przypadł Wam do gustu a słodki misio skradł Wasze serducha, tak samo, jak skradł moje.  

 

Kochani, dzisiaj wszystko, pozdrawiam Was serdecznie, życzę słonecznego tygodnia i zapraszam na kolejne spotkanie.

Uściski,
Inka

1 komentarz: