niedziela, 9 stycznia 2022

Szczęśliwe Misiaczki - ramka ślubna

 Witajcie Kochani :-)


W zeszłym roku już nie zdążyłam pokazać Wam wszystkich prac, więc dzisiaj nadrabiam zaległości :-) 

 W grudniu powstała dość oryginalna pamiątka dla Nowożeńców - ślubna ramka z zakochanymi Misiaczkami :-)

 

 Praca powstała na specjalne zamówienie - zostałam poproszona o wykonanie ramki ślubnej wg dokładnie określonego zamysłu na jej ostateczny wygląd. Dostarczono mi również maskotki, w ręcznie wydzierganych kreacjach - do umieszczenia wewnątrz ramki.
Dlatego tym razem nie jestem pomysłodawczynią a jedynie tylko wykonawcą projektu :-)

Niemniej jednak sam zamysł na tak oryginalną pamiątkę ślubną bardzo mi się spodobał i postanowiłam podzielić się nim z Wami - może kogoś zainspiruje ;-)

Te dwa słodkie Misiaczki są niewielkie - mierzą ok. 8 cm wysokości i idealnie pasują do wymiarów przestrzennych ramek, które wykorzystuję, tworząc w nich spersonalizowane pamiątki na różne okazje.


Kartka z kalendarza to doskonały zamiennik tradycyjnych wydruków, określających datę zaślubin.

Personalizacja czyli najważniejszy element składowy tejże pracy - to oczywiście imiona Nowożeńców.


 Te dwa zakochane Misiaczki skradły nie tylko moje serducho - czyż nie są urocze?


Dajcie znać, Kochani, jak się Wam podoba tak wykonana pamiątka ślubna.
Niedługo rozpocznie się nowy sezon ślubny, może ktoś z Was będzie zainteresowany tak wykonaną pamiątką - podrzucam pomysł a w razie zapotrzebowania - serdecznie zapraszam i służę pomocą ;-)


Pozdrawiam Was cieplutko a na ten Nowy Rok  życzę wszystkiego, co najlepsze - zdrowia, miłości, przyjaźni, bezinteresowności, życzliwości  i uśmiechu drugiego Człowieka. 


Ściskam mocno,

Inka

3 komentarze:

  1. Świetna pamiątka :-).Pomysł z misiami zabawny ale podoba mi się. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, świetne wykonanie🧸💞🤗
    Pozdrowionka zostawiam🧡😊🌹

    OdpowiedzUsuń