środa, 5 stycznia 2022

Round box w stylu Shabby Chic - DT MARGARET

 Cześć Kochani :-)

Dzisiejszym projektem inspiracyjnym zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w pierwszym tegorocznym wyzwaniu “MARGARETKA”

Tym razem wybrałam zestaw elementów z linii prostej czyli  SHABBY CHIC,  KOLOR SZARY i WYCISKI Z FOREMEK i wg tych wytycznych stworzyłam duże, okrągłe pudło z pokrywą. 

 


 Bazą mojego round boxa jest kartonowy walec, do którego dokleiłam okrągłe dno. Z kartonu własnoręcznie wykonałam przestrzenną pokrywę. Obie części pudełka ozdobiłam papierami z kolekcji "Love Me Tender". Wybrałam dwa, ładnie ze sobą kontrastujące arkusze czyli 0208   oraz  0209 i pocięłam je w szerokie pasy, którymi naprzemiennie okleiłam boczną powierzchnię walca.

Następnie każde łączenie papierów zamaskowałam wyciskiem z foremki imitującym gruby sznur. Pokrywę ozdobiłam arkuszem 0210. Aby moja praca nabrała odpowiedniego charakteru, szarą farbą akrylową wykonałam miejscowe postarzenia, przecierki i otarcia. 




Stylowe wyciski z foremek zdobią boczną powierzchnię pudła jak również górną część pokrywy. I na zakończenie pracy, jej górną część ozdobiłam różami o odpowiednio dopasowanej kolorystyce.


Dzięki cudownie zaprojektowanym papierom, praca nabrała szyku i stała się piękną ozdobą mojej garderoby ;-)
Jestem bardzo ciekawa czy lubicie styl shabby chic i jak się Wam podoba moja propozycja inspiracyjna?
 

 

Kochani, zapraszam do wspólnej zabawy, nasze wyzwanie trwa do końca stycznia, a prace należy zgłaszać w grupie Margaret MyCRAFTime & YOU

Pozdrawiam,
Inka-art

3 komentarze:

  1. Wyzwania nie podejmuje, bo nie mam zdolności, takich, jak TY kochana 😉
    Praca piękna, jak wszystkie inne💖😃
    Pozdrawiam serdecznie🌸😀
    Napisałam e-maila do Ciebie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie sobie poradziłaś z wyzwaniem. Wspaniała praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń