czwartek, 21 października 2021

Komplet świąteczny z papierów Margaret

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiejszą pracą otwieram tegoroczny sezon zimowo - świąteczny :-) Projekt powstał z papierów marki MARGARET z kolekcji Breeze of Dreams


Motywem, który od razu przywiódł na myśl moje skojarzenie ze świątecznym klimatem (chociaż papiery nie są typową kolekcją zimową), jest stylowe okno z białymi okiennicami.



Postanowiłam wykorzystać wszystkie jego atuty - zarówno styl jak i kolorystykę, na których oparłam całą świąteczną kompozycję. Okno udekorowałam okazałą kompozycją z roślin ogrodowych.Stroik ułożyłam z krzewu dzikiej róży, gałązki ostrokrzewu, kwiatów hortensji oraz małych, białych różyczek.

Do kompletu powstało dwuczęściowe pudełko - u mnie jest to element obowiązkowy, pozwalający na eleganckie wręczenie lub wysłanie kartki z życzeniami.


Projekt zdobią jedne z ulubionych tekturkek ze sklepu PAPER CARD, w którym zawsze znajdę coś dla siebie - coś, co mnie zainspiruje lub sprawi, że prace nabierają finezyjnego charakteru.

 


Aby zaakcentować zimowy charakter i nadać projektowi odpowiedniego klimatu, pomocne okazały się preparaty mixed mediowe: biała farba akrylowa, białe gesso, spora ilość przezroczystego brokatu, gaza, pasta - efekt śniegu oraz perłowa konturówka.
 








Kochani, chociaż zima nie należy do mojej ulubionej pory roku - przepadam za tworzeniem prac w mroźnym klimacie. Dzisiaj mała rozgrzewka przed świątecznym maratonem. Najwyższa pora zaczynać, żeby ze wszystkim zdążyć na czas. W tym roku zapowiada się pracowicie - mam sporo ciekawych pomysłów do zrealizowania i będę chciała ich  efektami podzielić się również z Wami :-)
Planuję wykonać prace  z zastosowaniem różnych technik i stylów, mam nadzieję że uda mi się zrealizować wszystko, co sobie wstępnie zaplanowałam.


Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam na następny wpis, w którym będę strrraszyć halloweenowym projektem :-)

Buziaki,

Inka

2 komentarze: