środa, 13 października 2021

Czekoladownik dla Nauczyciela - DT PAPER CARD

Witajcie Kochani :-)

Październik niezmiennie kojarzy się ze świętem nauczycieli, wychowawców, profesorów i wszystkich pracowników zajmujących stanowiska edukacyjne w placówkach oświatowych.
W tym miesiącu również na blogu PAPER CARD pamiętamy o tym wyjątkowym święcie i zachęcamy Was do wykonania prac dedykowanych nauczycielom.
Moją propozycją jest czekoladownik, przygotowany dla Pana Profesora, bo przecież mężczyźni także lubią sięgnąć po słodkości - zwłaszcza popijając je aromatyczną kawą, na długiej przerwie międzylekcyjnej.

 

Swój projekt wykonałam na własnoręcznie wykonanej bazie craftowej. Prostą i skromną kompozycję uświetniły przede wszystkim nasze cudowne tekturki, specjalnie wyszukane przeze mnie do tego projektu.


Idealna na tę okazję tekturka to sowa - diament, umieszczona w centralnej części projektu. Mnie motyw sowy zawsze kojarzy się ze świętem nauczyciela, dlatego nie mogło jej tu zabraknąć.


Praca utrzymana jest w klimacie lekko jesiennym, dominuje w niej kolorystyka ciepłego brązu oraz miedzianego złota.
Aby dodatkowo podkreślić tę jesienną aurę, kompozycję wzbogaciłam uroczymi listkami dębu - to jedne z niedawno wprowadzonych nowości do  naszego sklepu :-)

 

Zwieńczeniem pracy jest duży napis, pokolorowany brązowym tuszem postarzającym.


Wnętrze czekoladownika jest skromne a jednocześnie eleganckie. Po jego lewej stronie zostawiłam wolne miejsce na wklejenie karnetu z życzeniami dla Pana Profesora. Po prawej - słodka zawartość wsunięta w kieszeń ozdobioną kałamarzem i piórem.


Moją pracę zdobią papiery od Ciao Bella Paper - kolekcja NOTRE VIE

Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu.
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy w naszym październikowym wyzwaniu na blogu PAPER CARD

 Czekoladownik posyłam na wyzwanie:


oraz 


Trzymajcie się cieplutko,

Inka

8 komentarzy:

  1. Przepiękny czekoladownik Halinko i bardzo gustownie ozdobiony:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftymol Moly

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczne słodkości. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny czekoladownik 😍dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap, pozdrawiam serdecznie DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowa oprawa czekolady. Bardzo lubię takie projekty. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Joanna DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu PassionScrap 😍

    OdpowiedzUsuń