czwartek, 16 września 2021

Na 18-tkę kartka w kształcie głośnika

 Hejka Kochani :-)


Dzisiejszy wpis zaczynam od mojego ulubionego cytatu z "Kubusia Puchatka" - ..." to jest to, co Tygryski lubią najbardziej"...

Tak, tak Kochani - Tygryski najbardziej lubią nowe wyzwania - a wykonanie tego projektu z pewnością do takich właśnie należało :-)

 

 

 Zostałam poproszona o stworzenie przestrzennej, męskiej kartki na 18 - ste urodziny - w kształcie głośnika ;-O

 

O rany - pomyślałam - jak tu ugryźć ten dość nietypowy temat? W jaki sposób wykonać konstrukcję pracy, jak oddać realny wygląd tak specyficznego sprzętu muzycznego jedynie przy pomocy linijki, nożyczek, kleju i.... papieru ????


No ale jak wyzwanie to wyzwanie - więc trzeba będzie temu sprostać. Postawiłam na moją ulubioną i niezawodną kartkę pudełkową.


Nie chciałam aby zamknięcie kartki było klasyczne czyli wiązane na kokardkę - jakoś mi ten pomysł zupełnie nie pasował do młodego mężczyzny ;-) Uznałam, że jest on nieodpowiedni również do tej konkretnej pracy. Wykombinowałam takie proste zamknięcie, jak na powyższej fotce :-)


Dekoracja kartki jest minimalistyczna, ale o to mi właśnie chodziło - nie chciałam zaśmiecić pracy całą masą detali, pomiędzy którymi zginie to, co było tu elementem kluczowym - głośnik muzyczny.


Imitacja skóry to arkusz papieru scrapowego, pochodzący z kolekcji "Delta" marki Ciao Bella.
Deseczki to nasze, rodzime papiery od Galerii Papieru - kolekcja "Bezkresne łąki"
Wnętrze zdobi przepiękna grafika zaprojektowana przez  Margaret Mycraftime - klimatyczny arkusz pochodzi z kolekcji "Breeze of Dreams".



Zobaczcie, Kochani, co skrywa wnętrze - głośnik ma również swoje serce, widoczne po otwarciu karteczki. Zdjęcie nie oddaje efektu przestrzenności pracy, ale uwierzcie mi na słowo - starałam się odwzorować naturalny kształt głośnika, wraz ze wszystkimi elementami konstrukcyjnymi.




 

Jestem bardzo ciekawa jak się Wam podoba moja dzisiejsza praca?
Przyznam że projekt, pomimo swej prostoty, nie należał do łatwych - okazał się czasochłonny i wymagał ode mnie matematycznej wyobraźni konstrukcyjnej :-)

 

I na dzisiaj tyle, pięknie dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie

Inka


4 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu, brawo Halinko, praca jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, jest mi bardzo miło że mój pomysł przypadł Ci do gustu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Bardzo oryginalnie! Takie nietypowe wyzwania nas rozwijają i dodają energii do dalszego działania. Halinko, ślicznie wykorzystałaś naszą dziewczynę - niech poprawia nastrój Dawidowi! :))) Bardzo fajna praca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Anetko - ja wprost przepadam za realizacją nietypowych projektów, mam wtedy możliwość sprawdzenia samej siebie, swoich możliwości, umiejętności i pomysłowości. Dziękuję za miłe odwiedziny i serdecznie zapraszam do ponownych wizyt :-)

      Usuń