czwartek, 23 września 2021

Mixed mediowa piękność - obraz na płótnie - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)


Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam pracę w technice mixed media połączoną z elementami decoupage oraz ręcznie malowanymi detalami.
Sporych rozmiarów obraz (80 x 60 cm) wykonałam na płótnie. Wybrałam kontrastową kolorystykę, w której dominującą barwą jest czerń oraz odcienie szarości.

 

 

 

Aby stworzyć kobiecą twarz w dość magicznej odsłonie z pomocą przyszedł mi jeden z arkuszy papieru ryżowego marki ITD Collection:

https://itdcollection.com/Papiery-decoupage-papier-ryzowy-R0554L

 

Wybrany wzór odpowiednio docięłam a następnie przykleiłam na płótno. 
 

Strukturę przypominającą włosy stworzyłam przy użyciu past strukturalnych. Bardzo pomocne okazały się również szablony - dzięki ich użyciu powstały rozety, imitacja plecionych warkoczyków, delikatne pęknięcia, którymi ozdobiłam tło pracy oraz ciekawe wykończenie dłuższych boków obrazu :-)

Wisienką na torcie tego projektu stała piękna, przestrzenna kompozycja, wykonana z ręcznie uszytych kwiatów. Została wzbogacona tekturkami - drobnymi listeczkami oraz jednym z moich ulubionych motywów ornamentowych, którym jest Dłoń Fatimy, Oko Proroka.



Ręcznie domalowane elementy to oko, usta, nos i zarys owalu twarzy oraz fragment kolczyka na którym zawiesiłam kolejne z naszych tekturek:  łańcuch i napis LOVE. 

Mój obraz w realu połyskuje srebrem, jest go dość sporo, jednak na fotkach nie udało mi się oddać tego magicznego, błyszczącego efektu. Mam nadzieję że uwierzycie mi na słowo :-)







Kochani, wykonanie dzisiejszego projektu było dla mnie sporym wyzwaniem a ponieważ uwielbiam podejmować nowe wyzwania - praca dostarczyła mi mnóstwo nowych wrażeń, doświadczeń i ogromnej satysfakcji.

Oprócz wspomnianych tekturek ze sklepu PAPER CARD, bohaterami dzisiejszego projektu bez wątpienia są preparaty mediowe marki CADENCE oraz papier ryżowy i szablony od ITD Collection:



Obraz zgłaszam na wyzwanie:

Projekt posiada upcykling element - są nim kwiaty ręcznie zwijane i uszyte z lnianej tkaniny, pochodzącej z odzysku zasłon kuchennych mojej Babci :-)

Upcykling element: 

 



Miło było spotkać się tu z Wami  - dziękuję za dzisiaj i zapraszam ponownie.

Trzymajcie się, ściskam i pozdrawiam,

Inka



7 komentarzy:

  1. O kurczaki ale cudna praca. Tyś mistrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. gorgeous one. thank you for participating in our monthly challenge at MMA

    OdpowiedzUsuń
  3. merci pour cette jolie participation à notre challenge MMA de septembre ! bravo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat pracy! Dziękuję za udział w wyzwaniu MMA 💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous mixed media layout , thank you so much for joining in for our blog challenge at Mixed Media Academy

    OdpowiedzUsuń
  6. Que buena idea el reciclaje de la tela, me encantó el resultado final!... gracias por participar con nosotras en MMA Challenge este mes!

    What a good idea to recycle the fabric, I loved the end result! ... Thank you for participating with us in the MMA Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń