czwartek, 1 kwietnia 2021

Podkładki pod kubek w nowej roli :-)

 Hej Kochani :-)


Po przeczytaniu tematu mojego wpisu zapewne domyślacie się że dzisiaj jest to, co tygryski lubią najbardziej :-)))

Temat RECYKLING - i już czuję się jak ryba w wodzie - bo kocham przerabiać,
kombinować, nadawać drugie życie zużytym przedmiotom.

Powód do powstania tego typu pracy to najnowsze wyzwanie na blogu Art-Piaskownica.
Z cyklu "Małe formy twórcze" wzięłyśmy na warsztat podkładki pod kubek i zrobiłyśmy z nich fantastyczne rzeczy :-)))

Zresztą zobaczcie sami - zapraszam do nas po garść inspiracji i oczywiście zachęcam do udziału w zabawie a także wspólnego tworzenia w duchu recyklingu :-)

 


 

Moja propozycja ponownego wykorzystania podkładek pod kubki posiada dość mroczną odsłonę ale dokładnie tak to sobie zaplanowałam. Wykonałam podstawkę pod smartfon jako biurkowy gadżet dla faceta. Może być też dla kobiety,  lubiącej klimaty w stylu steampunk :-)

 A było to tak: w przepastnych czeluściach moich magicznych szuflad, gdzie trzymam tzw szwarc mydło i powidło, znalazłam dwie drewniane podstawki, które wymiarowo idealnie wpisały się w mój projekt. Wyszperałam odpowiedni papier ryżowy - jeden z moich ulubionych od ITD Collection - do niego dobrałam mix mediowe preparaty marki CADENCE oraz fantastyczny stempel z czachą i poszło. Puściłam wodze swojej wyobraźni, mam nadzieję że efekty przypadną Wam do gustu :-)

 










W pracy wykorzystałam papier ryżowy od ITD Collection:

Papier ryżowy ITD R1708

oraz materiały i preparaty ze sklepu DREAMS

Stempel CZASZKA rozm. 10x15cm

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba postarzająca 120ml - BRĄZOWY

Dora Perła 150ml - ANKERYCZNE ZŁOTO

Kamienie do mix mediów 90ml - duże KMM03

Klej Decoupage Plus 250ml, matowy

Klej kraftowy 150ml

Lakier wykończeniowy Ultimate Glaze 70ml, połysk

 

Serdecznie polecam KURS na wykonanie tego gadżetu:


 

Pracę zgłaszam do kwietniowego wyzwania Szuflady:

 


Dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ponownie,

Inka

 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na taki gadżet. Recykling udany w 100%.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł, witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Aż szkoda ją zasłaniać smartfonem... ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń