niedziela, 18 kwietnia 2021

Album "Akordeon" - DT PAPER CARD

 

Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam jedną  z takich prac, których tworzenie zawsze sprawia mi mnóstwo radości :-)

Album "AKORDEON" - dlaczego taka nazwa? Zobaczcie na  konstrukcję mojej pracy - ona  do złudzenia przypomina ten instrument muzyczny :-)

 


Posiada dwanaście kieszeni, połączonych ze sobą w sposób harmonijkowy, które pomieszczą w sobie mnóstwo tagów i specjalnie przygotowanych kart do wklejenia fotografii:-)

 
Zewnętrzne powierzchnie albumu ozdobiłam papierami scrapowymi i naszymi cudownymi tekturkami. A także: mikrokulkami, ćwiekami, złomkami oraz różnego rodzaju preparatami mixed mediowymi.


Tagi, wsunięte do kieszeni, posiadają co najmniej trzy warstwy - czarną kartę na zdjęcia, ozdobny karnet wykonany z papieru scrapowego oraz folię transparentną lub kalkę techniczną z
odpowiednio dopasowanymi nadrukami. 

A ponieważ jest to praca stworzona na specjalną okoliczność dla niezwykłej, bardzo żywiołowej Osóbki, jej wygląd, kolorystykę i charakter starałam się dostosować do upodobań przyszłej Właścicielki. Znajdziecie tam elementy magii, alchemii, tajemniczości a nawet odrobinę  mrocznego klimatu :-)

Projekt jest przestrzenny i  bogaty w detale, więc tym razem zamieściłam tu dużo fotek, abyście mogli dokładnie zobaczyć każdy szczególik i zajrzeć w każdy zakamarek tej pracy.

Zapraszam :-)

 

 


















Jestem ciekawa czy spodobała się Wam moja propozycja na tę, dość oryginalną formę albumu - podzielcie się, proszę,  swoimi wrażeniami i opiniami :-)

Tekturki wykorzystane w pracy pochodzą ze sklepu PAPER CARD - znajdziecie tam mnóstwo materiałów na każdą okoliczność. Ostatnio pojawiło się sporo nowych produktów, godnych uwagi - są idealne do tworzenia prac komunijnych, ślubnych, chrzcielnych, jubileuszowych.

Serdecznie polecam i zachęcam do odwiedzin sklepu !!!

Na mojej pracy znalazły się również materiały pochodzące ze sklepu ITD Collection:

folia przezroczysta F034

folia przezroczysta F008

folia przezroczysta F007

folia przezroczysta F004

folia przezroczysta F010

 

A także materiały ze sklepu DREAMS:


niezwykłe papiery marki Ciao Bella

 oraz preparaty mix mediowe  CADENCE:

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Dora Perła 150ml - ANKERYCZNE ZŁOTO

Klej kraftowy 150ml

Farba STYLE MATT 120ml czarny

Farba Dora Metalik 50ml antyczny złoty

 

Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:

w Miszmasz Papierowy

Spróbuję również  w wyzwaniu na blogu  STONOGI  https://www.stonogi.pl/,
którego tematem jest PASJA.
Ja mam ich sporo ale największą moją miłością zdecydowanie jest papier.


Chcę pokazać swoje ogromne zamiłowanie do papieru jako surowca twórczego, ponieważ od 30 lat jestem ściśle związana z branżą papierniczą na szczeblu zawodowym. Wieloletnia praca z papierem pozwoliła mi na poznanie jego właściwości i umiejętne wykorzystanie w pracy twórczej :-)

W pracy występuje 12 trzywarstwowych tagów i cała masa ilustracji
a baza albumu jest stworzona na kształt instrumentu :-)
Postanowiłam posłać ją również na wyzwanie tagowe:


Pozdrawiam cieplutko,

Inka


4 komentarze:

  1. Świetna forma albumu, bardzo mi się podoba harmonijkowy pomysł, choć te czaszki to nie moje klimaty :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam,idealnie dopasowane...fantastiko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik. Tyle w nim tajemniczości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny, podoba mi się jego klimat :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń