sobota, 22 lutego 2020

Podziękowanie


Witajcie Kochani :-)))


I znowu zrobiona na niebiesko.
Tak się złożyło że bardzo lubimy się w tym kolorze - zarówno ja jaki i Osoby, dla których mam przyjemność twórczo podziałać w tym miesiącu ;-)

Dzisiaj taki miły wyraz wdzięczności w formie podziękowania za wieloletnią współpracę - na pożegnanie Koleżanki przez zespół Współpracowników:

Praca bardzo stonowana, spokojna, z minimalną ilością ozdób - myślę że na taką okazję - idealna.





















































Moja praca wędruje na najbardziej niebieskie z wyzwań:

Nie mogę oprzeć się Niebieskim Migdałom w Szufladzie ;-)
 - bo to przecież mój ulubiony kolorek jest, 
dlatego kolejna praca leci na to wyzwanie :-)))


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-w-lutym.html


A w mojej malutkiej pracowni powstają kolejne projekty z niebieskiej serii. Jeśli uda mi się
je dokończyć jeszcze w tym miesiącu, to coś podrzucę i tu na bloga i do Szuflady też :-)))



Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego weekendu!!!!

Uściski,
Inka


12 komentarzy:

  1. Piękna i taka delikatna , lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, delikatny, pełen uroku komplet, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest , skromna ale bardzo elegancka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, bardzo elegancki i gustowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jakoś niebieskiego zawsze niewiele, a przecież to taki ładny kolor! Twoje prace śliczne Halinko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Subtelne i kolor mój ulubiony, a karteczki cudne:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń