czwartek, 13 lutego 2020

Niebieskie migdały


Witajcie  :-)


Luty to zdecydowanie sercowy miesiąc. Chyba właśnie teraz powstaje najwięcej prac, w których dominuje serce - jako główny motyw lub dodatek.
W oparciu o jego kształt powstają przepiękne, romantyczne i naładowane energią miłości dekoracje.

Więc i ja mam do pokazania serduszko, ale nie jest ono ani czerwone ani różowe. Powstało w chłodnej, wręcz prawie mroźnej tonacji kolorystycznej.
Na przekór wszystkiemu zrobiłam pracę zupełnie nie walentynkową albo przynajmniej na pierwszy rzut oka nie kojarzącą się z Walentynkami ;-)

Moje serducho to niewielkie rozmiarowo pudełeczko z pokrywką.
Może ono posłużyć jako opakowanie upominku lub jako puzdereczko na różnego rodzaju drobiazgi. Może być ozdobą samą w sobie lub miłym dodatkiem do prezentu.

Co w nim umieścić?  Słodkości, kosmetyki o małych gabarytach, biżuterię lub wypełnić karteczkami zwiniętymi w ruloniki, z wypisanymi życzeniami miłosnymi i skrywanymi na dnie serca marzeniami do spełnienia - czyli niebieskie migdały ;-)))

Technika mix mediowa , styl - taki w 100 % mój, połączenie kolorystyczne także jedno z moich ulubionych.
Aura: i zimowa, i letnia - chłodne kolory i wakacyjna aranżacja czyli cała ja - duży przekaz za pomocą zupełnie miniaturowej rzeczy ;-)))





































Serduszko zgłaszam na wyzwania:

Szuflada:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-w-lutym.html

Scrapkowo.pl

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2020/02/wyzwanie50-serce.html

Altair Art

http://www.altairart.pl/2020/02/challenge-22020-wyzwanie-22020.html


Ten malutki, słodki projekcik powstał jako inspiracja do najnowszego wyzwania kolorystycznego Art-Piaskownicy, którego mam zaszczyt być gospodynią.
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do licznego udziału. Temat jest kreatywny, przejrzysty i wręcz idealny do wykonania prac w każdej technice.

W tym wyzwaniu zachęcamy do stworzenia takich projektów, w których kolor biały będzie się przeplatać z drugim, dowolnie przez Was wybranym.
Czyli barwny duecik, ze znikomym czarnym lub szarym akcentem :-)
Wszystkich zainteresowanych odsyłam do Art-Piaskownicy, tam znajdziecie wszelkie informacje i szczegółowe wytyczne do wyzwania :-)))


Kochani, dzisiaj wpadam tu w tempie ekspresowym. Chcę przede wszystkim podziękować Wam za wszystkie przychylne i pełne miłej treści komentarze pod poprzednim postem.
Jego bohaterem był mały orzeszek, który zrobił na Was duże wrażenie  ;-) Zupełnie się nie spodziewałam aż tylu pochwał dla tej pracy.
Moi Drodzy, z całego serca dziękuję przede wszystkim za to że jesteście ze mną i nadal chcecie tu zaglądać.
Mieć tak miłe grono Czytelników to dla mnie zaszczyt, wspaniała motywacja i ogromna satysfakcja, która napędza mnie twórczo.
Dziękuję raz jeszcze wszystkim za cudowne odwiedzinki ;-)))

Trzymajcie się cieplutko i do następnego razu :-)))

Uściski,
Inka

24 komentarze:

  1. Piekne serce w niecodziennych kolorach;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napis bardzo pasuje do tego serduszka, kojarzy się z marzeniami, pięknymi snami. :) Kolorystyka jest wręcz idealna. Kolejny raz wzbudzasz zachwyt. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza serdeczna praca :) w takim puzderka można schowac najskrytsze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszko.:) Pozdrawiam Halinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna pudeleczko:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie boskie to serducho 💙 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i życzę powodzenia w wyzwaniach 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko powiem Ci szczerze, że na widok czerwonych serduszek już mi się podnosi. Całe szczęści żę jutro Walentynki i mam nadzieję że to szaleństwo się skończy :-)
    Dlatego też z wielkim entuzjazmem oglądam Twoje mroźne serduszko. Jest cudowne w tej bieli z dodatkiem niebieskiego, mam nadzieję że wygra dla Ciebie jedna z wyzwań, czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj skradł serce mały orzeszek, jeszcze dziś zaglądałam do tego posta :))). Inko przepiękne mediowe niebieskie serce! Choć bogato zdobione, to jest delikatne, lekkie, romantyczne, magiczne. Cudowny odcień niebieskiego ❤. Zawsze z utęsknieniem czekam na Twój decu i mediowe prace. Bo to one kradną moje serce i widać w nich ogrom pracy oraz pasji,jaki w nie wkładasz. Buziaki kochana i dziękuję, za udział w Wyzwanie Szuflady :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Halinko, serduszko w mojej ulubionej kolorystyce skradło moje serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne serducho!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa, piękna inspiracja i wykonanie, na dodatek w moim ulubionym kolorze:)
    Zapraszam kochana na bloga, słów parę skierowałam dla Ciebie:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com
    Serdeczności zostawiam cały ogrom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, jak zawsze. Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne pudełko;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne serducho, bajeczne, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, serduszkowa praca :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wpadłabym na to, że serduszko w błękitach może mieć tyle uroku i czaru! Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na serduszko w zimowej kolorystyce. Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń