poniedziałek, 8 lipca 2019

Zakochani w Paryżu

Witajcie Kochani :-)



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną ślubną karteczką - tym razem postawiłam na styl retro oraz bardzo spokojną, stonowaną kolorystykę  :-)
Zwykle moje kartki trafiają w ręce Adresatów w pudełkach ręcznie wykonanych i stworzonych tak, by stanowiły piękny, niepowtarzalny komplet prezentowy.
Tym razem było inaczej, dość sporych rozmiarów kartka została zapakowana w zwykłą szarą kopertę wysyłkową - takie zadanie dostałam do wykonania a że osobiście jestem wielką zwolenniczką niestandardowych form oraz kolorystyki w odcieniach eko -  praca nad tym projektem sprawiła mi czystą przyjemność :-)


Wnętrze karty skrywa sporą kieszeń na banknoty oraz karnet do samodzielnego wpisania życzeń dla Nowożeńców, natomiast koperta  (jej fotki niestety nie posiadam) została zaadresowana tak, jak do standardowej wysyłki pocztowej i oklejona znaczkami pocztowymi, na których widniały serca :-)))

Przyznam nieskromnie że praca wyszła bardzo klimatycznie i stylowo a moją Klientkę zachwycił zarówno sam pomysł jak i wykonanie a także strona wizualna całości:-)))
























Do stworzenia projektu wykorzystałam piękne papiery pochodzące z kolekcji: Beautiful Cities od ITD Collection :-)

Moja karteczka to jedna z prac inspiracyjnych do kartkowego wyzwania lipcowego trwającego na blogu Art-Piaskownicy. Jego tematem są Państwa, Miasta  - a ja, wraz ze wszystkimi Dziewczynami z AP, serdecznie Was zapraszam do licznego udziału w naszej zabawie :-)))


Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
Inka

7 komentarzy:

  1. Bardzo piękna karteczka i już ją podziwiałam na Art-Piaskownicy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna na początek tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczna praca i pełna paryskiego szyku, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) przepiękna lekka, delikatna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, pięknie skomponowana i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze robie kartki jasne a Twoja inna kolorystyka pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń