czwartek, 4 lipca 2019

Kuferek z efektem patyny

Witajcie Moi Drodzy :-)



To, co dzisiaj Wam pokażę, jest nowe, choć wyglądem przypomina stare, wiekowe i sponiewierane :-)
Drewniane pudełko, pokryte patyną, poprzecierane i bardzo zniszczone to efekt zamierzony - oczywiście nie trudno się domyślić ale też nie tak trudno jest osiągnąć taki efekt.
Ja posłużyłam się kilkoma trikami artystycznymi i zupełnie prostymi, ogólnie dostępnymi preparatami - a mianowicie w ruch poszły: srebrna pasta strukturalna, wosk metaliczny w kolorze niebieskim, wosk postarzający w kolorze brązu, srebrna folia metaliczna TERMOTON od ITD Collection, czarna farba akrylowa a najlepszą robotę wykonały tu papiery w bardzo klimatycznej retro odsłonie, pochodzące z kolekcji FIRE - od ITD Collection
Anielskie skrzydła oraz wypukłe napisy wykonałam za pomocą masek, które również można nabyć w sklepie ITD ;-)
Dekoracja została utrwalona i zabezpieczona bezbarwnym lakierem na bazie wody - naniosłam kilka warstw, by efekt był bardziej wyrazisty a naklejony papier nie przecierał się na krawędziach :-)))

Jestem ciekawa czy styl, który dzisiaj tu zaprezentuję, znajdzie swoich zwolenników ;-)))  - zapraszam do obejrzenia fotek:










































Jeśli lubicie pracować w podobnej technice, jeśli patynowanie przedmiotów sprawia Wam przyjemność lub zaintryguje do podjęcia prób, swoją gotową pracę możecie zgłosić na wyzwanie trwające aktualnie w Art-Piaskownicy - serdecznie zachęcam i zapraszam do licznego udziału.


Po więcej informacji zapraszam na bloga AP >>> klik na banerek wyzwania :-)


http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/06/mixed-media-efekt-patyny.html



Pozdrawiam serdecznie i mocno ściskam,
Inka


16 komentarzy:

  1. Piękna nastrojowa inspiracja :) te skrzydła dodają jej lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca! Widać, że pracochłonna, ale chyba warto dla takiego efektu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała faktura, taka to praca bardzo ciekawa. Podoba mi się bardzo, śliczności. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!!! Kuferek wyszedł Ci fantastycznie, jest piękny, klimatyczny i ja jestem nim zauroczona! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kuferek, zawsze bardzo mi się podobały takie postarzane prace, mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko sposób wykonania ale też elementy dekoracyjne tworzą przepiękną aurę tajemniczości. Pudełeczko jest bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet z tak szczegółowym opisem to dla mnie czarna magia Halinko. Skrzyneczka cudna- oczu nie można oderwać :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny efekt uzyskałaś, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Halinko skrzyneczka jest CUDOWNA! Pozdrawiam CIę serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sobie poradziłaś z tematem patyny. Podoba ki się bardzo ta skrzyneczka może za sprawą skrzydeł które lubię w pracach a może to ten kolor:-). Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń