piątek, 14 czerwca 2019

Wakacyjny tag z konikiem

Witajcie :-)


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, zakończenie roku szkolnego tuż tuż, niektórzy już wyruszyli na letni wypoczynek a większa część z nas czeka z niecierpliwością na upragniony urlop, natomiast iście afrykańska pogoda zwiastuje rychłe nadejście lata :-)

Dlaczego taki wstęp do mojej dzisiejszej pracy?
Bo wszyscy lubimy niespodzianki i kochamy letni luz a kiedy do tego jeszcze spełniają się nasze marzenia, to już jest pełnia szczęścia.

Chcę Wam dzisiaj zaprezentować niedużą ale za to bardzo praktyczną formę dodatku do prezentu urodzinowego dla pewnej Dziewczynki, wielkiej miłośniczki koni, czynnie uprawiającej  "amazonkę" ;-) Za sprawą swoich Rodziców, część tegorocznych wakacji spędzi Ona "w siodle" - na upragnionym i wymarzonym przez siebie obozie konnym.


























Do ułożenia kompozycji wykorzystałam skrawki papierów scrapowych w pastelowych kolorkach, natomiast wizerunek bohatera mojej pracy pochodzi z serwetki do decu, którą przykleiłam bezpośrednio na papier a potem wycięłam grafikę i umieściłam na tagu z pomocą kosteczek dystansowych.
Jeszcze tylko troszkę letnich, wakacyjnych dodatków i praca gotowa - zajęło mi to raptem niecałe 20 minut i fajny tag prezentowy powędrował już do Solenizantki :-)))



Kochani, pomimo że niektórzy trochę narzekają na zbyt wysokie temperatury i brak opadów, życzę Wam pięknego, słonecznego ale i spokojnego weekendu :-)
A kto już spakowany i gotowy na wakacyjne wojaże - szerokości i udanego wypoczynku :-)


Ściskam i pozdrawiam,
Inka


9 komentarzy:

  1. Piękna praca Halinko.:) Moja mama, Twoja imienniczka, też uwielbia konie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super projekt :) na pewno spodoba się miłośniczce koni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag , na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały Tag dla młodej jubilatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś moi Rodzice też mieli takiego gospodarskiego konia. Bardzo mądre i pracowite stworzenie i dlatego czuję dużą sympatię do tych stworzeń. Osoba dla której jest ta kartka będzie na pewno zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag, świetnie skomponowany i bardzo dziewczęcy :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny tag, kolorowy, pozytywny. Naprawdę ma cudowny klimacik. :) Życzę pięknego, bardzo radosnego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag. Konie to wspaniałe zwierzęta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tag uroczy, koń w tym wszystkim odgrywa najlepszą rolę. Kocham konie, też kiedyś byłam amazonką:)) Teraz wnuczka poszła w moje ślady. Ciekawe, że końmi najbardziej interesują się dziewczynki, chłopca jak na lekarstwo... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń