piątek, 28 czerwca 2019

Ślubnie w oliwkowej tonacji

Witam gorąco :-)))




Tegoroczne lato  przywitało nas upalnie - ogromną dawką promieni słonecznych i niedużą ilością opadów a tegoroczny sezon ślubny zdominowały kwiaty, plecione wianki i motywy roślinne, które obecnie przewijają się niemal w każdej mojej pracy, wykonanej na okoliczność zaślubin.

Przyznam że bardzo przypadł mi do gustu trend oparty na naturalnych motywach, barwach w odcieniach zieleni oraz kompozycjach roślinnych i kwiatowych. Przyroda była, jest i zawsze będzie niewyczerpanym źródłem inspiracji dla twórców, projektantów, artystów więc należy czerpać i korzystać z tych dobrodziejstw, póki lato trwa a matka natura, w pełnym rozkwicie, kusi swoim bogactwem i różnorodnością :-)))

Podążając za wyznacznikami opisanymi powyżej, chcę Wam dzisiaj zaprezentować kolejny komplecik ślubny, wykonany w bardzo prostej formie i stonowanej kolorystyce ;-)

Na kartce w odcieniach delikatnej oliwki umieściłam bardzo charakterystyczne elementy ślubnej garderoby a mianowicie wianek Panny Młodej, uwity z drobnych, białych różyczek i czarną, elegancką  muchę Pana Młodego.
Para motyli oraz dwa serca, umieszczone wewnątrz wianuszka, to symbolika związku i uczucia :-)











































Do wykonania pracy wykorzystałam piękne papiery marki Craft'o'Clock z kolekcji CELEBRATE TODAY .
Ten zestaw jest jednym z  moich ulubionych - idealnie sprawdza się przy tworzeniu zarówno kart, jak i albumów lub pamiątek okolicznościowych, komponowanych w delikatnej tonacji kolorystycznej i eleganckim, wytwornym stylu.
Polecam go z ręką na sercu - warto spróbować raz a przekonacie się że prace z użyciem tych papierów szybko znajdą zwolenników i przypadną do gustu nie tylko Wam ale przede wszystkim Odbiorcom Waszych prac i Obdarowanym :-)))


Kochani, u mnie coraz mniej czasu na blogowanie, powstaje dużo prac, których nie nadążam tu publikować i zaczyna mnie to bardzo martwić. Nie chcę rozstawać się z blogiem i Wami, Moi Mili Czytelnicy, bo dzięki Waszej obecności, wsparciu i motywacji rozwinęłam skrzydła. W blogosferze poznałam mnóstwo wspaniałych, twórczo zakręconych Osób, którym po części wiele zawdzięczam - dlatego to miejsce jest dla mnie takie ważne.
To takie moje małe okienko na świat - świat twórczy, pozytywnie zakręcony, kreatywny  i kochający ludzi z pasją. Dla Was zostawiam je cały czas otwarte na oścież - wpadajcie, kiedy będziecie mieć na to ochotę a ja postaram się ugościć Was czymś nowym tak często, jak tylko będzie to możliwe.
Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, jakie tu dla mnie zostawiacie - one zawsze powodują pozytywny dreszczyk emocji i chęć do dalszego, wirtualnego kontaktu z Wami, pomimo przeciwności, jakie pojawiły się u mnie dość nieoczekiwanie.

Myślę że motywacja jest wystarczającą siłą by przetrwać ten trudny czas i powrócić tu ze zdwojoną siłą.


Zostawiam moc uścisków i pozdrowień, do następnego miłego i szybkiego spotkania :-)))

Inka


11 komentarzy:

  1. Piękny komplet Halinko.:) Życzę pokonania trudności, oby jak najwcześniej nastał dla Ciebie lepszy czas. Spokojnego weekendu.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) ten wianuszek z różyczek jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś śliczny komplecik. Jest skromny ale zarazem bardzo elegancki i to jest jego wielka zaleta i siła:)
    Droga Justynko! Nie ma takiej osoby, która w swoim życiu nie zmagała by się z trudnymi chwilami. Jest to chyba wpisane w nasz życiorys. Jedyne wyjście to ich przezwyciężenie. Zacytuję tu budkę Suflera: "a po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój" Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca:) Bardzo elegancka i stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem praca goni pracę , to zrozumiałe , ze wtedy mamy wszystkiego dość, , ale to jest chwilowe i na pewno wróci do normy - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i elegancki komplet - ten oliwkowy kolor jest dość niekonwencjonalny i rzadko go widuję w ślubnych pracach, a wygląda naprawdę super :)
    U mnie też ostatnio brak czasu, ciszej na blogu i rzadziej publikuję wpisy... Trzymam kciuki, żeby wszystko się poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie :) ta delikatna tonacja kolorystyczna dobrze robi na te upały ;) jest taka świeża i lekka, bardzo przyjemnie się na nią patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, przepiękna praca, bardzo podobają mi się te z natury zaczerpnięte kolory, a wianek i muszka to strzał w dziesiątkę.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci, żeby trudne chwile szybko odpłynęły w niepamięć, a samo dobro Ci towarzyszyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna praca! Cudo!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten komplecik , świetna kolorystyka, bardzo w moich klimatach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio miałam przyjemność podziwiać przyjęcie ślubne z kolorami przewodnimi własnie biel i oliwka; Twoje urocze karteczki pasowałyby jak znalazł! super komplecik

    OdpowiedzUsuń