piątek, 22 lutego 2019

Rozmarzony Anioł

Witajcie :-)




Dzisiaj pokażę Wam kolejnego Anioła - co prawda w ostatnich tygodniach  dość często u mnie goszczą te majestatyczne, skrzydlate postacie ale mam cichą nadzieję że jeszcze Wam się nie znudziły ;-)

Zostałam poproszona o wykonanie anielskiej pracy w konkretnej kolorystyce i starałam się tak skomponować barwy i ich odcienie, by zanadto nie odbiegać od wizji, jaką nakreśliła mi nasza blogowa Koleżanka, Gosia - w chwili obecnej - Właścicielka poniższego obrazu :-)))

Miały być niebieskości, szarości, srebro - ja ze swojej strony dodałam odrobinę beżu i brązu - dla ocieplenia wizerunku i nadania realnej wyrazistości rysom twarzy.
Anioł powinien kojarzyć się ze spokojem, nostalgią i nieść ze sobą dobro oraz nadzieję.
Ten jest trochę rozmarzony, bo marzenia to spora i ważna część naszego życia - warto je mieć i warto dążyć do ich spełnienia by poczuć satysfakcję, zadowolenie, szczęście :-)))


Gosia marzyła o swoim Aniele a ja marzyłam i całym sercem pragnęłam by efekt mojej pracy przyniósł Jej zadowolenie - mam ogromną nadzieję że stanęłam na wysokości zadania.























































Ponieważ na moim blogu jest malutki powód do świętowania - okazuje się że przez  dwa lata i cztery miesiące istnienia w blogosferze strony Inka-art miałam przyjemność gościć Was tutaj ponad 100 000 razy :-)))
Uznałam że jest to bardzo dobra okazja by podziękować za liczne i przesympatyczne wizyty, za ciepłe i motywujące komentarze, w których nie szczędzicie mi miłych komplementów i za to że jesteście tu każdego dnia, nawet wtedy, kiedy ja nie  zawsze znajduję czas i sposobność na rewizyty.

A teraz niespodzianka :-)))
Jeśli śledzicie na bieżąco mojego bloga to z pewnością wcześniej spotkaliście tutaj kilka podobnych Aniołów - wszystkie prace łączy ze sobą  wspólny motyw - czy wiecie co to jest?

Dla jednej, wybranej losowo Osoby, która udzieli prawidłowej odpowiedzi na powyższe pytanie - przygotuję ..... Anioła na małej desce (ok. 35 x 10 cm) w dowolnie zaproponowanej kolorystyce:-)))


Pragnę w ten sposób wyrazić swoją wdzięczność  za Waszą serdeczną przyjaźń, za dobre serce i życzliwe słowo :-)))
Bez Was, Kochani, nie byłabym dzisiaj tym, kim jestem - pomogliście mi uwierzyć w soje możliwości, nabrać pewności i wiary w sens tego, co robię :- )))
Moja pasja rozwija się dzięki Wam a razem z nią rozwija się moja osobowość czyli bardzo ważny aspekt twórczego jestestwa, za który dziękuję Wam po stokroć :-)))


Zapraszam wszystkich do pozostawienia komentarza, w którym powinna znaleźć się jedna prawidłowa odpowiedź na moje pytanie - zostawiam Wam czas do końca miesiąca a potem zobaczymy do kogo uśmiechnie się los :-)))
Mam nadzieję że chętnie przyłączycie się do mojego małego świętowania ;-)


A teraz zmykam do obowiązków a Wam życzę cudownego weekendu :-)))

Uściski,
Inka

24 komentarze:

  1. Inko,gratuluję zacnego wyniku i życzę by liczba odwiedzających nadal rosła ☺
    Twój Anioł jest niebywale CUDNY !!! Nie mogę oczu od niego oderwać.
    Sądzę,że wspólnym elementem,powtarzajacym się w Twoich anielskich pracach jest rozetka,która powstaje za pomocą maski ze Snip Art.
    Miłego i cudnego weekendu życzę Tobie Inko również 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca! Zachwyciła mnie jej chłodna kolorystyka, dzięki której twarz Anioła nabrała niezwykłej świetlistości. Gratuluję tego drobnego sukcesu. Pamiętam dzień, w którym sama ujrzałam tę magiczną liczbę na liczniku swojego bloga, a było to dopiero w piątym roku mojego blogowania :) Zatem Twój wynik zdecydowanie zasługuje na uczczenie!
    Hm, nie śledzę Twojego bloga od zbyt długiego czasu, niemniej jednak postanowiłam zmierzyć się z Twoim wyzwaniem :) Dzięki temu poznałam Twoja wspaniałe Anioły! Ale... nadal nie znam odpowiedzi... Wydawało mi się, że łączy je rozetka, jednak znalazłam obraz z Aniołem, który jej nie posiada (albo ja nie mogę się jej dopatrzyć, co też jest możliwe, gdyż jak mówią - starość nie radość i wzrok już nie ten). Zatem ja obstawiam essy-floresy, które stanowią świetne uzupełnienie pracy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko, jeszcze raz dziękuję za cudownego anioła! Dla mnie jest idealny i wisi na ścianie na honorowym miejscu. Tak w ogóle, to zamarzyła mi się cała kolekcja malowanych aniołów, takich niepowtarzalnych, niejednoznacznych. Więc powolutku będę je kolekcjonować. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wspaniałego dorobku twórczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o motyw charakterystyczny dla Twoich obrazów, to wydaje mi się że często pojawia się rozetka, te liczne zawijaski i gałązki :)

      Usuń
  4. Gratuluje 100000 odwiedzin i życzę osiągnięcia miliona odsłon.
    Anioł w niebieskościach cudowny aczkolwiek smutny jest. Elementem łączącym Twoje Anioły jest ta serwetka w lewym dolnym rogu z szablonu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł cudny! Mi osobiście nie znudzą się TWoje Anielskie prace, bo sama zbieram Anioły wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik,moje gratulacje :)
    Anioł jak zwykle zachwyca swoim pięknem!!!
    A wspólnym elementem myślę tak jak Ania,że to jest serwetka w lewym górnym rogu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny cudny Anioł. Nigdy mi się nie znudzi podziwianie ich, tym bardziej, że jednego z nich mam zaszczyt gościć u siebie. Wszystkie te wspaniałe anioły łączy rozetka, którą ozdabiasz obrazy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, przepiękny rozmarzony anioł, pełen spokoju i wewnętrznej tajemnicy.
    Myślę, że wspólnym elementem jest złota rozetka, choć na jednym obrazie jej nie znalazłam, o tym:
    http://inka-art1.blogspot.com/2018/11/anielski-podarunek.html
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna anielica!!! Taka nostalgiczna :)
    Gratuluję liczby wejść!!!
    Myślę, że chodzi o rozetkę, która z resztą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny anioł, do którego chciałoby się przytulić, a z drugiej strony ma się wrażenie jak by wziął na swoje skrzydła czyiś ból, który próbuje ukoić. Halinko gratuluję i życzę coraz większej liczby osób zaglądających do Ciebie.:) Myślę, że elementem, który pojawia się często u Ciebie na obrazach aniołów są maski - często serwetka (rozetka) i/lub zawijaski. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Inko najpierw gratuluję tak wspaniałej liczby odwiedzin!!! Cudowny blog, niesamowite prace, życzliwa prowadząca to i odwiedziny muszą być liczne! Życzę Tobie kolejnych odwiedzających, aby ta liczba pomnożyła się przez co najmniej tysiąc!!! Wiesz, że uwielbiam Twoje wszystkie anioły malowane na desce więc i tym zachwycam się. Twoje anioły są tak oryginalne, że ile nam ich nie pokażesz to nie znudzą się :) Chociaż jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich to przyłącze się do zabawy bo uwielbiam Twoje anielskie prace :)) Hmmm, kojarzę je wszystkie i nasuwają mi się trzy motywy. Po pierwsze rozetka, po drugie drzewa, ale jeden motyw nasuwa mi się najbardziej, może trochę romantyczny, ale właśnie on najbardziej kojarzy mi się z Twoimi anielskimi pracami - wszystkie główki aniołków oparte są na ramieniu, w podobnej pozycji więc interpretuję to jako "motyw spokoju, wyciszenia, zadumy, marzeń, troszkę romantyzmu, nieśmiałości, ulotności i delikatności". Nie wiem kochana czy taką odpowiedź uznasz, ale tak właśnie ze szczerego serca odbieram te cudne anioły :)) Buziaki i uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, też sie rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halinko, masz niesamowity talent - anielica piękna, zadumana, namalowana z sercem i pasją!
    Gratuluję Ci takiego wyniku, a podglądanie Twoich prac to czysta przyjemność :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny anioł Halinko, bardzo nostalgiczny.
    Wspaniale rozwija się Twój blog i Twoja twórczość, serdecznie gratuluję i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się cieszę, że mam swój malutki udział w tej liczbie odwiedzających:)
    Ale ta liczba jednocześnie świadczy, że to Ty nas zapraszasz poprzez swoje prace. U ciebie nie można się nudzić:)
    Anielica ma swoją tajemnicę i emanuje takim spokojem, nostalgią, że można godzinami ją podziwiać:)
    Gratuluję sukcesu i mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję sukcesu, talentu i kolejnego zachwycającego aniołka!!!A co do zagadki, to jest to chyba motyw rozetki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Oby ta liczba ciągle rosła i dotarła do kolejnych zer na końcu - by sięgnęła miliona i więcej! ;)
    Świetny jest ten anioł... ma coś takiego w twarzy... patrzę i zastanawiam się, o czym myśli anielica... musi być to coś cudownego, relaksującego... jest właśnie taka rozmarzona, ale jednocześnie pełna dobrych emocji, spokoju... :)
    A jeśli chodzi o motyw łączący Twoje anioły - wydaje mi się, że jest to rozetka odbita z szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny przepiękny anioł Halinko i ślicznie wygląda w tych niebieskościach.
    Ja na Twoim blogu jestem od niedawna więc wszystkich Twoich aniołów nie widziałam, ale tak jakoś mi się w pierwszej chwili skojarzyło, że one wszystkie mają przechyloną głowę, więc stawiam na to jako wspólny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi nagle komentarz urwało... a pisałam dalej, że no chyba że jeszcze te zawijaski zawsze na dole pracy, bo też chyba na każdym się pojawiają :) Ściskam.

      Usuń
  19. Wspaniały wynik blogowania.Anioł jest piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny, cudowny jest ten Anioł ... wszystkie Twoje Anioły są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny anioł , wspaniale rozwija się twoja twórczość Brawo i gratuluje tylu odsłon

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość rozpisuje się na temat rozetki, która to fakt - pojawia się często, ale nie zawsze. Ja myślę, że elementem wspólnym aniołów mogą być długie ciemne włosy :)))

    OdpowiedzUsuń