środa, 28 listopada 2018

Zimowa kartka z shaker boxem


Witajcie Kochani:-)



Dzisiaj zaprezentuję drugą pracę z wykorzystaniem przepięknej kolekcji papierów marki ITD Collection - Winter Animals. Tym razem zima została zamknięta w okrągłym okienku shaker boxa :-)
Papiery są tak malowniczo zaprojektowane że wyobraźnia pracuje sama i nie ma co ukrywać - jak tylko wzięłam te cudowne arkusze w swoje ręce, z mety powstały trzy świąteczne karteczki a w planach są kolejne prace - tym razem przestrzenne :-)
Podobnie jak przy tworzeniu kartki - bombki - tutaj również wykorzystałam srebrną folię TERMOTON - bardzo spodobał mi się skrzący efekt, jaki można dzięki niej uzyskać.
Zobaczcie jak pięknie błyszczą i mienią się pod światło sople lodu na górnej krawędzi kartki - to efekt użycia wspomnianej folii i perłowej konturówki. Gdzieniegdzie leniwie opadające płatki śniegu w postaci malutkich półperełek dodają fajnego klimatu tej górskiej, zaśnieżonej krainie.
A sarenki brodzące w zaspach z brokatu i srebrnych gwiazdeczek ocieplają zmrożony obrazek swoją sympatyczną obecnością.
Świąteczny napis pochodzi również od ITD Collection - z arkusza zawierającego napisy i etykiety

Dla chętnych na zakup takich materiałów podlinkowałam nazwy do sklepu, gdzie możecie je nabyć.
Polecam również ze względów technicznych - papiery do scrapbookingu są bardzo dobrej jakości a nadruk szlachetnie wykończony. Do tego dochodzi magiczny klimat, który pobudza zmysły i brakuje jedynie Waszych zdolnych rączek, by powstały świąteczne cuda :-)))








































Kartka wędruje na wyzwanie w Craft Style:

http://craftstylepl.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-38-magia-swiat.html



Mam nadzieję że pokusicie się o wykonanie podobnej pracy a jeśli nie wiecie jak wykonać shaker box, napiszcie w komentarzach czy przydłby się Wam prosty kursik na takie magiczne okienko. Chętnie podpowiem jak je wykonać - jest na to kilka sprytnych sposobów a efekt zachwyci zarówno Was jak i obdarowane karteczkami osoby :-))) Na Święta będzie miłą niespodzianką wraz z serdecznymi życzeniami.

I na dzisiaj tyle, króciutko ale cóż tu będę więcej pisać jak ludzkie oko jest sprawniejszym tropicielem szczegółów i interesujących Was detali.

Kochani, bardzo serdecznie dziękuję za Wasze cudowne komentarze pozostawione pod kolejną anielską pracą - jestem bardzo zadowolona że tak ciepło odbieracie te skrzydlate, pełne zadumy ale i miłości postacie :-)))


Pozostawiam moc uścisków i pozdrowień, do zobaczenia niebawem,
Inka


25 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka i fantastyczne zdjęcia, aż czuć zimę:-)
    Miałaś rację co do gazy, fajnie się z nią pracuje. Dzięki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i cieszę się że dałaś się przekonać do użycia gazy - namawiam i polecam, bo kiedy sama po nią sięgnęłam po raz pierwszy, też byłam zaskoczona jaki świetny efekt można uzyskać :-)))
      Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  2. Kartka jest jak zwykle przecudna, bardzo zimowa i klimatyczna. No a ten shaker box zauroczył mnie zupełnie :) Widywałam już takie "konstrukcje" na różnych blogach, ale nie bardzo mam pojęcie jak się do tego najlepiej zabrać - a znając Ciebie, to na pewno znasz sposób typu "minimum pracy, maksimum efektu" :) Tak więc zgłasza się chętna na kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Aniu że karteczka w takim wydaniu zdobyła Twoje uznanie i oczywiście, chętnie przygotuję kursik na to magiczne okienko :-))) Postaram się żeby było prosto i efektownie ;-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Przepiękna!!! Urzekła mnie jej bajkowa sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko:-))) Ta sceneria to przede wszystkim zasługa wspaniale skomponowanych motywów na papierach z ITD Collection. Cała kolekcja jest magiczna i bajkowa :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Przecudowna karteczka Halinko, po kilka razy szczegółowo przeglądałam zdjęcia i nie mogę się napatrzeć. Bardzo chętnie zapoznałabym się z Twoim kursem. Pozdrawiam serdecznie i biegnę jeszcze raz podglądać sarenki w zimowej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wielkie Lenka, kursik już obiecany, zatem w czasie najbliższego weekendu będę działać w tym temacie - zapraszam w przyszłym tygodniu na efekty mojej pracy wraz z opisem :-))) Ślę serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  5. Piekny zimowy klimaci Halinko :) a ja uwielbiam jak się skrzy i błyszczy, więc dodatkowo wow dla Twojej pracy :) jelonki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Agunia że jesteś zwolenniczką błyszczących efektów na pracach - nie ukrywam że bez nich byłoby nudno i ubogo. Ja też lubię połyskujące motywy, choć nie zawsze je stosuję, to zależy od charakteru i przeznaczenia pracy. Ale w scenerii zimowej można poszaleć z błyskotkami - a co!!! Dziękuję za przemiłe odwiedzinki i cieplutko pozdrawiam :-)))

      Usuń
  6. Cudna zmrożona kartka. Dziękuję za linki do sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu a produkty ITD Collection polecam z ręką na sercu - są bardzo dobrej jakości i pracuje się z nimi wyśmienicie :-))) Uściski gorące i moc pozdrowień:-)))

      Usuń
  7. Perfekcja i profesjonalizm w każdym calu. Nawet nie wiedziałam, że takie sprytne materiały można dostać. A Czarodziejka Halinka potrafi z nich wyczarować takie cudne karteczki świąteczne:) Podziwiam Twoje zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Amuszka, ale czarodziejskie sztuczki należą przede wszystkim do Ciebie, tylko zamiast różdżki używasz szydełka i drutów. Ja jestem dopiero bardzo początkująca magiczka :-))) Niemniej jednak jest mi bardzo miło za takie fajne porównanie :-))) Uściski gorące!

      Usuń
  8. Piękne papiery to jedno, ale wiedzieć jak je wykorzystać do już trzeba mieć zmysł i talent :)) Cudowna kartka!! Jak w lesie, takim prawdziwym, zimowym, gdzie leży dużo śniegu i zwierzaki biegają. Bardzo lubię kartki z shakerami i ogromnie podobają mi się :)). To tak trochę jak z kulami śnieżnymi - godzinami mogłabym je trząść i patrzeć jak pył opada :))). Moc uścisków i miłego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Justynko, jak już napisałam powyżej - kolekcja papierów, na której pracowałam, bardzo pobudza wyobraźnię dzięki wspaniale skomponowanym motywom. Zasadniczo trzy karteczki wykonałam jednym ciągiem i w bardzo krótkim czasie - wyrażę się może troszkę kolokwialnie ale -"ta robota zrobiła się sama" :-)))
      Ja też lubię te magiczne okienka, wtedy karteczka jest... sensoryczna i ciekawa :-))) Pozdrawiam gorąco i moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  9. Piękna :) uwielbiam kartki z motywem zwierzątek a jeszcze taka zimowa i cudnie wykonana :) a kursik się przyda, chętnie się czegoś nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa - kursik już obiecałam, zatem teraz już nie ma wyjścia - trzeba się będzie uczyć :-))) Zapraszam serdecznie w przyszłym tygodniu na opis wykonania shaker boxa a w każdej chwili do ponownych odwiedzin :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Halinko, wspaniała kartka, czuć w niej urok mroźnej, śnieżnej zimy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, prawdziwa śnieżna zima na Twojej karteczce!!! Taką lubię najbardziej. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te sarenki :) Piękny zimowy klimat wyczarowałaś na tej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Craft Style i życzę powodzenia.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne, bardzo...dziękuję, zw wzięłaś udziałw wyzwaniu Magia Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń