środa, 5 września 2018

Puchatek dla Kubusia


Witajcie Kochani :-)




Na pamiątkę przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego powstał delikatny i sympatyczny komplecik dla chłopczyka.
A że każde dziecko kocha misie - dzisiaj są tu aż trzy takie słodziaki :-)))
Głównym bohaterem karteczki dla Jakuba został Jego bajkowy imiennik - Kubuś Puchatek :-)))
Miś stał się motywem przewodnim całego kompleciku  - jego postać widnieje zarówno na pudełku jak i na karteczce a milutki pluszak, widoczny w tle, to sympatyczny Miś - Szumiś.
Ta szumiąca przytulanka została stworzona dla niemowląt, by zapewnić im spokojny sen. 
Wydaje delikatne dzięki, które uspokajają i usypiają dzieciaczki. 

Tradycyjnie, jak dla małego Kawalera przystało, komplecik powstał w kolorach miętowo - błękitnych a kompozycja zawiera sporo dziecięcych elementów - są klocki, konik na biegunach, malutkie, pluszowe pomponiki, balony z imieniem Dziecka i oczywiście urocze misiaczki :-) We wnętrzu karteczki znajduje się delikatnie zdobiona kieszonka na banknoty i miejsce na wpisanie życzeń. 


Jestem ciekawa czy taki zestaw przypadnie Wam do gustu :-)

































Ja osobiście uwielbiam "Kubusia" - to jedna z moich ukochanych bajek, którą w dzieciństwie czytała mi Ciocia. Pamiętam to jak dzisiaj i do tej pory mam w domu obie części Kubusia Puchatka.
Teraz te książki są już wiekowe, pożółkłe i nadgryzione zębem czasu - ale dla mnie stanowią cenną pamiątkę rodzinną.  Zanim trafiły do mnie, dość długo były częścią zbiorów domowej biblioteczki mojej Babci  - obie wydane w 1948 roku, czyli w chwili obecnej mają dokładnie 70 lat :-)))

Tak świetnie napisane bajki są ponadczasowe, dzisiaj też chętnie czytamy "Kubusia "wszystkim dzieciom w naszej rodzinie i są nim tak samo zachwycone, jak ja w okresie dzieciństwa.

Jakub również dostał bajkę o Puchatku - jak trochę podrośnie - Rodzice będą mu czytać i  mam cichą nadzieję, że w przyszłości sam chętnie po nią sięgnie :-)))


Kochani.... ta praca znowu przeniosła mnie w świat dziecięcych bajek - dlatego ciągle to powtarzam - prace dla Maluchów niosą ze sobą mnóstwo pozytywnych emocji i wspomnień i często teleportują mnie w ich radosny, beztroski i pełen marzeń świat :-)))

I chyba po raz ........dziesiąty przeczytam sobie "Kubusia Puchatka" :-)))
Wam też polecam!!!

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, dziękuję za każde odwiedzinki i cieszę się że cały czas do mnie zaglądacie, motywujecie mnie i inspirujecie - to na prawdę bardzo cenne:-)))
Ja mam trochę blogowych zaległości, za które bardzo przepraszam - postaram się niebawem wszystko nadrobić.

Uściski mocne,
Inka

19 komentarzy:

  1. Cudowny ten komplecik z Kubusiem . To ulubiona bajka mojego męża :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - bajka jest ponadczasowa, kochają ją wszystkie pokolenia :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  2. Wow! Ale "wiekowe" masz bajki. Super! Moja najstarsza bajka " O chłopcu, który szukał domu" wydana została w 1952. Te stare książki mają niesamowitą magię, której nie ma min. w audiobookach. Kubuś Puchatek jest ponadczasowy, a niektóre jego powiedzonka zakradły się do życia realnego. Koniecznie musisz wybrać się do kina na nową wersję Kubusia. Wzbudza różne emocje, ale warto zobaczyć :) Oczywiście Twoja praca jest jak zawsze cudowna! Słodka i w pełni dziecięca. Ten motyw Kubusia jest super! Aż sama buzia uśmiecha się :)) Pięknie! Maluch będzie miał wyjątkową pamiątkę :)). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzonka Kubusia są rozbrajające ale i pouczające - ogólnie to bardzo sympatyczny Miś :-))) Prace dla dzieciaczków dają zawsze tyle radości i pozytywnej energii że mogłabym je robić bez końca :-))) Dziękuję ślicznie za wszystkie piękne słowa i odwzajemniam pozdrowienia :-)))

      Usuń
  3. Halinko, komplet z Kubusiem jest piękny. Kubuś to jeden z ulubionych bohaterów dzieciństwa, też do tej pory mam obie części:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - Kubuś to legenda wśród bajek, moje wiekowe książki pozostaną w naszej rodzinie dotąd, dopóki się same nie rozsypią. Ale póki co jeszcze całkiem nieźle się trzymają jak na tak intensywną eksploatację i sędziwy wiek:-))) Uściski!

      Usuń
  4. Idealny pamiątkowy zestaw. Słodziutki i radosny.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - takie słodziaki to ja uwielbiam robić :-)))

      Usuń
  5. Świetny komplecik i oczywiście wykonany po mistrzowsku!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, pięknie dziękuje za uznanie :-)))

      Usuń
  6. Śliczna karteczka z Puchatkiem ;)
    Też właśnie poczyniłam karteczkę z tymże bohaterem.. choć jest w zupełnie innym stylu.
    Twoja jest super radosna, wesoła, kolorowa.. poprostu śliczna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, chętnie zobaczę Kubusia w Twoim wydaniu - na pewno jest ślicznie i pomysłowo :-))) Pozdrawiam z Krakowa :-)))

      Usuń
  7. Cudowny komplecik!! Uwielbiam Kubusia i moje chłopaki też go bardzo lubiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, Kubuś jest bezkonkurencyjny - co tu dużo mówić - po prostu the best :-)))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Basiu i cieszę się że przypadł Ci do gustu!

      Usuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń