wtorek, 19 czerwca 2018

Zainspirowana barokiem

Witam Was gorąco :-)))



Dzisiaj coś dla Kobietek kochających błyskotki a tak poważniej - dla fanek stylu barokowego :-)

Chcę Wam zaprezentować naszyjnik, który wykonałam jako pracę inspiracyjną do wyzwania w AP.
Z cyklu STYLE - w tym miesiącu "przerabiamy" BAROK.
A jak barok to obowiązkowo złocenia, czerń, turkus i butelkowa zieleń, motywy roślinne, misterne koronki, strojna biżuteria, błysk, elegancja, lśniące kamienie, ciężkie kryształy, złote hafty, żakardy i aplikacje, welur i aksamit ciężkie od naszytych ozdób... jednym słowem przepych ociekający blaskiem :-)

Naszyjnik powstał z dużej ilości różnych elementów składowych, jest dość ciężki pomimo że nie aż tak bogaty, jak go sobie pierwotnie wyobrażałam. Powinien być zapełniony girlandami z pereł i czarnych kamieni. ale moja dość drobna szyja chyba nie udźwignęłaby takiego balastu :-)))
Więc powstała wersja light, za to w moich ulubionych odcieniach kolorystycznych - jako że za złotą biżuterią raczej nie przepadam :-)

















Zainteresowanych serdecznie zapraszam na barokowe wyzwanie do Art-Piaskownicy, możecie tam również podglądnąć pozostałe prace wykonane przez uzdolnione " Babeczki Piaskowe" :-)))

Może coś Was zainspiruje a może coś zaintryguje - w każdym razie dzieje się dużo i na bogato - warto do nas zaglądnąć :-)))   ZAPRASZAMY!!!


Dzisiaj piszę króciutko, nie obraźcie się, ale stwierdziłam że lepiej po prostu popatrzeć - to zawsze łatwiej się przyswaja :-)))

Kochani, bardzo dziękuję wszystkim moim stałym Gościom - a jest Was już tutaj okrągła setka  ❤ - za tak miłe odwiedzinki i za wszystkie ciepłe słowa pozostawione pod pracami. Dajecie mi siłę i motywację do dalszego działania - to bardzo cenne i bardzo potrzebne "paliwo", dzięki któremu podróżuję dalej w tej mojej magicznej i nieokiełznanej przestrzeni :-)))

A teraz już żegnam się z Wami cieplutko i serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie :-)

Uściski,
Inka

21 komentarzy:

  1. Inko cudny jest, świetna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, jest mi bardzo, bardzo miło :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i cieszę się że tu zajrzałaś :-) Uściski!

      Usuń
  3. Halinko, ten barokowy naszyjnik jest przepiękny, nie mogę wyjść z podziwu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Twoje komplementy zawsze są takie przemiłe - lejesz miód na moje serce - pięknie dziękuję :-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulcia - cieszę się że i Tobie się spodobał :-)))

      Usuń
  5. Chociaż z dystansem podchodzę do tego typu biżuterii, to muszę przyznać, że ten naszyjnik jest PIĘKNY! Wszystko współgra i tworzy elegancję. Już go widzę jako dodatek do letnich, lnianych sukienek :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerz że ja też bardzo rzadko zakładam biżuterię w ogóle - a już taką stylową - tylko na wyjątkowe okazje. Ale masz rację - robiąc naszyjnik pomyślałam że do lnianej sukienka będzie pięknym i nietuzinkowym dodatkiem :-))) Chyba mamy podobny gust! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. pięknie i choć na bogato, to jedna wszystkiego jest w sam raz! pozdrawiam upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bogato Basiu, cóż zrobić kiedy barok upodobał sobie przepych okraszony blaskiem. Kobiety zawsze szalały na punkcie świecidełek, ale ta epoka chyba pobija wszystkie pozostałe jeśli chodzi o przepych i bogactwo połączone z oryginalną elegancją i wytwornością :-))) Ta inspiracja jest rzeczywiście specyficzna, ale o to właśnie mi chodziło :-))) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  7. Inko - kobieto o wielu talentach... Twój naszyjnik jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - trochę mnie zawstydziłaś :-) Ślicznie Ci dziękuję za wyjątkowo miły komplement, to bardzo wiele dla mnie znaczy i cieszę się że doceniacie moje starania i moje zdolności, które może nie są wielkim talentem ale na prawdę staram się robić tak, jak podpowiada mi serce i we wszystko, co robię, wkładam całe swoje serce :-)))

      Usuń
  8. Cudownie i pięknie się zainspirowałaś! Masz wielki talent!Podziwiam zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Gosiu, no co ja mam napisać - po prosu pięknie Ci dziękuję za uznanie i przemiłe, jak zawsze, komplementy. Uściski i gorące pozdrowienia :-)))

      Usuń
  9. Sama nie noszę takich ozdób, jakoś do mnie nie pasują. To nie zmienia jednak faktu, że je podziwiam :) Naszyjnik jest niezwykły i bardzo oryginalny. Wspaniale dopasowałaś różne elementy tworząc spójną i efektowną kompozycję. Podziwiam Halinko Twoje liczne talenty i Twoją artystyczną duszyczkę.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, jestem w szoku bo nie spodziewałam się że tyle moich wspaniałych Gości tu zaglądających przyjmie tę pracę (zupełnie odbiegającą stylem od mojego) tak ciepło i pozytywnie. I Tobie również pięknie dziękuję za cudowne słowa uznania :-))) Pozdrawiam i mocno ściskam :-)))

      Usuń
  10. Świetny!!! Fajnie to wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń