czwartek, 14 grudnia 2017

Jestem na TAG

Witam Was serdecznie,



polubiłam się z tagami i bardzo mi z tym dobrze :-)
Przyznaję że na początku mojej przygody ze scrapbookingiem forma tagowa kartki jakoś mi "nie leżała". W sumie tak naprawdę nie wiem dlaczego, ale zupełnie nie przemawiała do mnie ani konstrukcja, ani wyraz - chyba za bardzo byłam do niej uprzedzona. Z czasem starałam się przekonać do taga, zaczęłam dostrzegać i doceniać jego zalety. Bo taki tag jest bardzo fajnym wynalazkiem - prosty w swej formie, może być nieduży, ale bardzo ładnie skomponowany. Wymowny i elegancki lub wręcz przeciwnie, poszarpany, pochlapany, zmediowany ale zawsze jest ciekawym dodatkiem do prezentu lub samodzielnym nośnikiem emocji, życzeń, czy zwierzeń. Fajny wynalazek, z którym jestem już całkowicie zaprzyjaźniona. Teraz uważam że posiada same pozytywne walory i żadnych wad.

Ten dzisiejszy jest wykonany w wersji świątecznej (inne wersje ostatnio tu nie występują) :-)))
Jak na moje możliwości - określę go jako... minimalistyczny? - z tą formą powoli chcę się również zaprzyjaźnić.





















Przyznam, że wykonanie pracy minimalistycznej jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Wydaje się że to proste "jak drut" - nieprawda. Taka praca musi mieć w sobie to coś, maksymalną treść przekazu wydobytą przy zastosowaniu minimum detali.
No cóż - podejmuję wyzwanie i ćwiczę aż do uzyskania odpowiedniej formy - mam już swoje postanowienie na kolejny rok :-)))

I tym optymistycznym akcentem zakończę dzisiejszy wpis, trzymajcie mnie za słowo, za rok będzie praca w wersji mini - zobaczymy co z tego wyjdzie i czy w ogóle wyjdzie?


Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Scrapek - Jesteśmy na TAG


http://scrapek.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-nr-63-jestem-na-tag.html


 - Paper Passion - Bilecik do prezentu

 
http://paperpassionpl.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-grudniowe.html

- Skarbnica Pomysłów - Bingo
- moje linie: tekturka, kwiat, bez wykrojników lub: min. 2 media, bez wykrojników, metalowa ozdoba


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-12-bingo.html


*****


Zróbcie sobie też jakieś postanowienia na najbliższy rok - będziemy się razem wspierać i mobilizować w ich realizacji.



Buziaki,

Inka


21 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie taka minimalistyczna praca, a postanowienie ? mam chce brac udział w tych wyzwaniach blogowych , ale nawet nie wiem jak do tego wejść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i powodzenia w realizacji postanowienia - trzeba po prostu podlinkować na bloga wyzwaniowego swoją pracę dodając ją za pomocą tzw. żabki. Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  2. Jest cudowny. Bardzo podoba mi się zarówno forma jak i wykonanie. Coraz bardziej ciągnie mnie w kierunku minimalizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Holly, dla mnie minimalizm jest trudną formą, jak dotąd tworzyłam prace bogato zdobione i nadal będą takie powstawać ale chciałabym też nabrać umiejętności do zestawień minimalistycznych - takich, w których będzie zawarty odpowiedni przekaz. Bo bardzo lubię wyrażać swój zamysł artystyczny i chcę go w odpowiedni sposób przekazać odbiorcy :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko - rzeczywiście laski cynamonu uwalniają delikatny, korzenny aromat :-)))

      Usuń
  4. Halinko super ten TAG m, aczkolwiek dla mnie to jest on na bogato , ja bym musiała zrobić postanowienie odwrotne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz rację - nie do końca minimalizm, dlatego piszę że walczę i uczę się ale żeby nie doznać szoku, próbuję w sposób delikatny schodzić do tej ubogiej w dodatki formy :-))) Dziękuję za miłe słówko i odwiedzinki. pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-)))

      Usuń
  5. Super Tag :) powodzenia Halinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Uleńko, bardzo mi miło :-)))

      Usuń
  6. Powodzenia w wyzwaniach i postanowieniach noworocznych :), śliczny tag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, mam nadzieję że coś wyjdzie z tego mojego postanowienia :-)))

      Usuń
  7. Super ale tez bogaty jak dla mnie :) Hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trochę maxi zamiast mini - proszę wybaczyć - uczę się :-)))))))

      Usuń
  8. Śliczna zawieszka :) Taka zimowa ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Cudowny ten Twój minimalizm :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza praca, świetne te domki schowane pod gwiazdą :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń