niedziela, 10 grudnia 2017

Anioły czy amory

Hejka - Witajcie,



dzisiaj wpadam tu dosłownie na minutkę - chcę Wam zaprezentować komplet ozdób choinkowych, na który składa się w sumie 10 elementów. Pięć serduszek dekorowanych  dwustronnie - awers ozdobiłam piękną antyczną parą amorków, rewers - wzorem pochodzącym z tej samej serwetki. Cztery śnieżynki również posiadają dwustronnie naniesione dekory. Wszystkie elementy zostaną zapakowane do świątecznego pudełka w kształcie serca - z tym samym motywem amorków na wieczku.










Taki komplecik może być fajnym prezentem pod choinkę. Technika zdobienia serc to oczywiście decoupage natomiast gwiazdki są ręcznie malowane i przecierane papierem ściernym.

Komplecik zgłaszam na anielskie wyzwanie do Szuflady


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-grudniowe.html

Kochani, walczę z niedoczasem więc zmykam teraz do pracowni a Wam życzę pięknej, słonecznej, udanej niedzieli :-)


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

29 komentarzy:

  1. Komplecik jest wyjątkowy - na pewno każdy ucieszyłby się z takiego prezentu. Myślę sobie, że te serduszka mogą być ładną ozdobą całoroczną! Bardzo podoba mi się również pudełeczko, chętnie schowałabym do takiego różne swoje skarby. A wiesz Halinko, że też mam zdaje się serwetki z tym samym motywem? Muszę odgrzebać swoje "dekupażowe przydasie"; tylko ten niedoczas straszny taki! Pozdrawiam serdecznie w tę słoneczną niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu i masz rację w kwestii serduszek - to fajna ozdoba na cały rok :-))) A brak czasu to u mnie ostatnio chroniczna dolegliwość. Uściski :-)))

      Usuń
  2. Znam ten motyw i prace z wykorzystaniem tych aniołków są piękne.Pudełeczko bardzo pomysłowe na prezent. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie ten motyw też dość często gości na różnego rodzaju pracach. Zaglądnę z wielką przyjemnością jak złapię wolną chwilkę :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Uleńko i pozdrawiam Cię serdecznie :-)))

      Usuń
  4. Brawa!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło - dzięki za brawa :-))) Również serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  5. Jakże przyjemnie byłoby dostać taki prezencik. Wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie prace w stylu retro z nutką romantyzmu - takie zawsze robi sie bardzo przyjemnie :-) Dziękuję ślicznie za odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  6. Wspaniałe anielkie klimaTY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - tak mnie jakoś na amory wzięło:-)))

      Usuń
  7. Cudne ozdoby! Przepiękny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że przypadły Ci do gustu - amorki to bardzo wdzięczny motyw dla ozdób świątecznych :-)))

      Usuń
  8. Baardzo fajny komplecik :) wspaniałe kolory, biel i te ciepłe brązy / złoto pasują do siebie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justynko, wiem że ten zestaw kolorystyczny preferujesz - ja też się z nim polubiłam :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Halinko cudny ten komplecik . Serduszka wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, ostatnio trochę więcej decu u mnie - cieszę się bo bardzo go lubię i bałam się że zostanie wyparty przez inne techniki - ale trzyma się dzielnie i daje mi dużo satysfakcji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  10. Ach jak pięknie...cudowny anielski klimat! Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu - cieszę się z Twoich odwiedzin i przemiłego komentarza. Wizyty u Ciebie zawsze dają wiele bardzo pozytywnych doznań artystycznych :-)))Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Bardzo piękne prace,zakochałam się w tych aniołkach 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko - też jestem zakochana w tych rozanielonych amorach :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Śliczny komplet. Aniołki czy tez amorki to taki uniwersalny temat, że mogą być ozdoba przez cały rok, nie tylko na święta 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tinuś, masz rację to taka wdzięczna całoroczna ozdoba domu:-)))

      Usuń
  13. Jestem absolutnie zachwycona Kochana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń