niedziela, 24 września 2017

Wesołe Łosie - mnaście lat

Hej, Hej,Witajcie


zobaczcie jakiego gościa chcę Wam dzisiaj przedstawić :-) Właśnie osiągnął wiek odpowiedni do tego, by wszystkie decyzje należały do niego. Ale czy on wygląda na dorosłego, odpowiedzialnego osobnika :-)
Taką karteczkę zamówili u mnie koledzy i przyjaciele pewnego wesołego i wiecznie roześmianego Młodzieńca, który nie tak dawno obchodził swoje 18 urodziny.
Miało być humorystycznie, na luzie i z przymrużeniem oka - jak myślicie, stanęłam na wysokości zadania?
A Was ta karteczka rozśmieszyła czy bardziej zaskoczyła? - podzielicie się ze mną swoim zdaniem na jej temat?

















Życzę Piotrowi, by wejście w dorosłe życie wyglądało tak wesoło i beztrosko, jak bohater jego "osiemnastkowej" kartki.

Moja praca spróbuje rozśmieszyć Dziewczyny na blogu Sklepik Gosi, zgłaszam ją na wyzwanie:


http://sklepikgosi.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-12-to-juz-roczek.html



Na dzisiaj tyle, zostawiam Was z moim gościem sam na sam a ja zmykam dokończyć kolejny projekt.

Do zobaczenia, życzę wszystkim  miłego tygodnia, więcej słońca i ciepłej, jesiennej pogody. Trzymajcie się zdrowo i dbajcie o siebie !!!

Inka




31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, właściwie po raz pierwszy robiłam taką zupełnie "zakręconą" i roześmianą kartkę urodzinową :-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie dzisiaj się dowiedziałam że solenizantowi bardzo się spodobała :-)))

      Usuń
  3. Pierwsza klasa!!! Łośmiać się można na widok tego pana na kartce. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie z tego pana na kartce łośmiał się jej adresat - jest mi bardzo miło z tego powodu. Alinko, dziękuję za sympatyczną wizytę i również pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Super kartka! Bardzo "roześmiana" jak przystało dla kogoś kto radośnie wkracza w dorosłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że "łosiemnastolatek" będzie śmiał się radośnie na widok tej karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zaklęta Igiełko w gronie moich szacownych Gości, jest mi bardzo miło :-) Radość Młodego Mężczyzny z otrzymania śmiesznej karteczki była spora, więc ja też jestem zadowolona :-)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Podwójnie dziękuję Iwonko :-))) w tym tygodniu pogoda ma być już lepsza, więc korzystaj z niej na całego podczas urlopu - słonka i ciepełka życzę. Uściski :-)))

      Usuń
  7. Znakomita, zabawna i zaskakująca kartka! No nie sposób się nie uśmiechać patrząc na pana łosia. Do tego świetna gra słów - jest ekstra!
    Miłego tygodnia Halinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia, rozśmieszył Cię ten łosiek? - tak naprawdę to nie do końca mój pomysł, bardziej podpowiedź zamawiających, ale karteczka się spodobała, więc super :-))) Również pięknej i ciepłej pogody życzę na cały nadchodzący tydzień :-)))

      Usuń
  8. Te hasła są znakomite. Czynią z tej karteczki fajny pozytywny element na codzienny dobry humor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Holly, wiesz co jest w niej najlepsze - luz i beztroska mina łośka - mówi sama za siebie i podkreśla znaczenie haseł - miało być z humorem i zostało z humorem przyjęte :-)))

      Usuń
  9. Dziub mi się śmieje do tego łosia!! świetna kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aniu, niech młode osoby jak najdłużej czerpią radość z tej młodzieńczej beztroski, za kilka lat może będzie trzeba już bardziej poważnie podchodzić do problemów dnia codziennego. Pozdrowienie cieplutkie i słoneczne :-)))

      Usuń
  10. Klasa sama w sobie,pomysł rewelacyjny. Oglądałam tą karteczkę kilka razy i nie sposób się nie uśmiechnąć do tego sympatycznego łosia :) Jak zwykle,może pomysł podsunęli zamawiający ale, Ty stworzyłaś ten projekt :) Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Majeczko, bardzo się cieszę że i Tobie mój łosiek poprawił humor. Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  11. Łosiowa kartka wymiata !!! Też bym chciała łosiemnaście mieć lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś Skarbnicą pomysłów, do tego takich radosnych. Podziwiam Twoje -umiejętności i cierpliwość, bo niezaprzeczalnie każdy twórca musi ją mieć:-))Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, bardzo Ci dziękuję, to przede wszystkim moja pasja uczy mnie cierpliwości i pokory, wydobywa emocje. Dzięki niej staję się innym człowiekiem i czuję że te zmiany są pozytywne - więc chyba dobrze że odnalazłam ją w sobie :-))) Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i cudowny komentarz! Uściski i pozdrowienia:-)))

      Usuń
  13. Ha ha :D super wyszło! teksty są genialne, a łoś - oszałamiający, taki radosny, wesoły, śmieszny, cała kartka jest ładunkiem pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być Justynko - pozytywna energgi tryska też z młodego osiemnastolatka, więc karteczka miała być rozweselająca :-)))

      Usuń
  14. Tą karteczkę widziałam już wcześniej (wpadłam na chwilkę).Poprawił mi się wtedy humor na cały dzień:))))Łoś jest łosiałamiający!!!!No kocham go!!!Do tego genialna gra słów:))))Ubaw niesamowity!
    PS.Oj,kiedy to ja miałam te łosiemnaście lat:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha Adeczko, mina łośka bezbłędna a gra słów jest dopełnieniem całości - a ja cały czas mam osiemnaście lat - tylko wygląd już nie taki młody - co tam, nieważne:-)))))))))

      Usuń
  15. Kartka jest rewelacyjna!!! Ubawiłam się, dziękuję:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - Super że poprawiłam Ci humor moim łosiemnastoletnim gościem - prawda że fajny? :-))))))

      Usuń