niedziela, 20 sierpnia 2017

Dla kogo karteczka? - losowanie


Hej, hej, witajcie!


Dzisiaj losujemy Kochane - do wzięcia udziału w losowaniu zapraszam sześć osób, które wyraziły chęć otrzymania tej męskiej karteczki. Bardzo mi miło że przypadła Wam do gustu - nie spodziewałam się aż takiego dużego zainteresowania.




 A więc nie przedłużam, zapraszam do zabawy, oto wszystkie zainteresowane - kolejność zachowałam według kolejności zgłoszenia w komentarzach pod kursem na wykonanie tej karteczki:

1 - Ania Tworzy
2 - Cytrulina
3 - Scrap Tworki
4 - Marzeniami malowane
5 - Ada Art & Craft
6 - Justyna K.


Losowanie przeprowadzę posługując się systemem losowym dostępnym w sieci:




A oto szczęśliwa posiadaczka karteczki - 4 - Marzeniami malowane :-)  Serdecznie gratuluję !!!


Ewuniu, proszę Cię o kontakt mailowy wraz z podaniem adresu do wysyłki:   inka-art@wp.pl

Uwierzcie mi, Kochane, że najchętniej chciałabym obdarować wszystkie osoby, niestety karteczka jest tylko jedna. Ale nadarzą się u mnie jeszcze okazje na takie niespodzianki - uważam że to fajna forma podzielenia się swoją twórczością z innymi i z pewnością za jakiś czas będzie kolejna taka zabawa  - serdecznie Was zapraszam.

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, życzę cudownego tygodnia, pozdrawiam jeszcze cały czas wakacyjnie :-)

Inka


14 komentarzy:

  1. Och Ineczko, właśnie z herbatką klapnęłam sobie przy laptopiku, a tu taka niespodzianka! Bardzo się cieszę, bardzo! :))Już nie mogę się doczekać kiedy sobie ją popodziwiam na własne oczy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że taki drobiazg przynosi Ci tyle radości - dziękuję serdecznie za udział w mojej zabawie, gratuluję raz jeszcze - to dla mnie również wielka przyjemność. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Nie zdążyłam, ale mimo to podziwiam twoją pracę. Rewelacyjna karteczka! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i żałuję że nie zajrzałaś tu wcześniej, ale zapraszam na kolejne niespodzianki - będzie jeszcze niejedna taka szansa :-) Pozdrowienia dla Ciebie :-)

      Usuń
  3. Cudowna karteczka! Gratulacje dla wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wspólną zabawę - zapraszam serdecznie na kolejne losowanie, które z pewnością zorganizuję za jakiś czas. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Gratulacje! :) dziękuję za wspólną zabawę :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Justynko, ze zechciałaś bawić się razem z nami, mam nadzieję że przyłączysz się po raz kolejny - już dzisiaj serdecznie Cię zapraszam :-) Pozdrowienia gorące przesyłam :-)

      Usuń
  5. Gratuluję Ewuni serdecznie:)
    Pozdrawiam Cię Ineczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wspólną zabawę, Aduś i zapraszam serdecznie na kolejną już niedługo. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i z pewnością go powtórzę - obdarowanie kogoś swoją pracą tak po prostu, bez okazji i bezinteresownie sprawiło mi mnóstwo radości. Ściskam Cię mocno :-)

      Usuń
  6. Gratuluję serdecznie zwyciężczyni:) a Ciebie Halinko gorąco pozdrawiam.Pomysł był rewelacyjny i już zapisuję się na powtórkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Majeczko i oczywiście będzie mi bardzo miło gościć Cię na kolejnym takim moim małym wydarzeniu - serdecznie zapraszam - a pomysł był gestem wdzięczności za Waszą obecność w moim twórczym świecie, za odwiedzinki i przesympatyczne, bardzo motywujące słowa - myślę że warto zrobić od czasu do czasu komuś taką małą niespodziankę. Uściski mocne dla Ciebie :-)))

      Usuń
  7. Gratulacje dla Ewci a dla Ciebie Halinko sympatyczne buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za buziaki i odwzajemniam :-)))

      Usuń