poniedziałek, 20 marca 2017

Powitanie wiosny


Hej, Kochani


No i mamy - pierwszy dzień wiosny - astronomicznej , przyszła do nas o godz. 11.29 ;-)))
Ja witam ją z wielką radością tą oto kolorową i optymistyczną, dziewczęcą karteczką urodzinową.
Jak widać to "sztaluga" czyli moja ukochana konstrukcja i ulubione kolorki 5-letniej Julci, dla której miałam przyjemność przygotować taką wesołą niespodziankę. Na kartce  umieściłam malutki shaker box, w środku którego znajdują się drobne serduszka i gwiazdki a nad nim biega mała, szara myszka.  Ażurowe motyle i literki imienia zostały wycięte za pomocą urządzenia Scan Cut - to mój niezastąpiony pomocnik i spec do zadań specjalnych.
Jeśli ktoś z Was myśli o zakupie tego urządzenia, polecam z ręką na sercu, ma nieograniczone możliwości, współpracuje z komputerem i posiada bardzo wiele fajnych i praktycznych funkcji. Jest to urządzenie nowej generacji, które z powodzeniem zastępuje manualne maszynki do wycinania przy użyciu wykrojników typu Big Shot.
Ja używam go już drugi rok i jestem bardzo zadowolona ;-)))








Ostatnie zdjęcie prezentuje cały komplet urodzinowy dla Julci: kartka + pudełko i skrzyneczka ozdobiona metodą decoupage z tym samym motywem dziewczynki z bukietem kwiatów.
Szkatułkę  prezentowałam już jakiś czas temu w osobnym wpisie.

Dla przypomnienia wrzucam dwie fotki - góra skrzyneczki i wnętrze:




Kochani, dzisiaj taka mała odskocznia od prac jajeczno - świątecznych, ale nie na długo, kolejny post będzie poświęcony  zajączkom wielkanocnym ;-))) - Zapraszam  serdecznie.

Z nadejściem wiosny życzę Wam optymistycznego nastroju, ciepłych, słonecznych dni, energii i zapału do działania oraz wspaniałych, kreatywnie zakręconych pomysłów ;-)



Kartkę urodzinową zgłaszam na wyzwanie w:

- Essy-floresy -  Jak w bajce

https://essy-floresy.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-21-jak-w-bajce-challenge-21.html


Teraz już żegnam się z Wami, dziękuję z całego serca za cudowne komentarze pozostawione pod moimi pracami, za wiele miłych i ciepłych wirtualnych spotkań i przede wszystkim za Waszą obecność.
Gościć Was u siebie to dla mnie zaszczyt i wielka przyjemność.

Do następnego spotkania,
Inka


16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten motyw, Widziałam go w wielu pracach decoupage. Jestem zaskoczona, że występuje też na papierze, myślałam że jest tylko serwetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, ja jestem w stanie zrobić decoupage na wszystkim :-))) Na potrzeby tej pracy serwetka została naklejona na karton, potem wycięłam motyw i umieściłam na kartce.
      Jeśli chodzi o sam decopage - najbardziej nietypowym, jak dotąd przedmiotem, jaki ozdobiłam tą techniką była damska torebka, ale myślę że kiedyś na pewno powstaną jeszcze ciekawsze pomysły - wiosenne buziaki i dużo słoneczka ;-))) Pa

      Usuń
  2. Przesłodka karteczka ,różowiuśka jak cukiereczek .Do tego pudełeczko i skrzyneczka z tym samym motywem,ach mówię Ci miód malinka taki prezent otrzymać .
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Danusiu, jak miło że wstąpiłaś do mnie i zostawiłaś tak sympatyczny komentarz. Jula to Mała Dama, skrzyneczka przeznaczona jest na jej dziewczyńskie skarby - niedługo będę musiała zrobić drugą, bo skarbów przybywa i ta już ich niedługo nie pomieści :-))) Ach te kobiety, ile by nie było świecidełek to zawsze jest zbyt mało :-))) - mamy tak od dziecka, cóż - kobieca natura :-))) Danusiu, jestem wdzięczna za Twoją wizytę, zostawiam moc wiosennych pozdrowień i serdecznych uśmiechów :-)))

      Usuń
  3. Wspaniała radosna karteczka. Julka będzie bardzo zadowolona z prezentu, bo całość jest cudowna! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko, Julcia jest w siódmym niebie, najbardziej cieszy się ze szkatułki na swoje małe skarby, których ma mnóstwo. Karteczka stoi dumnie na komodzie i każda Ciocia odwiedzająca jej pokój jest zobowiązana do obejrzenia i skomentowania ;-)))
      Dzięki, Kochana, za sympatyczną wizytę, życzę cudownego wiosennego nastroju, dużo słońca i oczywiście zapraszam Cię ponownie ;-)))

      Usuń
  4. Cudowna wiosenka u Ciebie! Julcia jest szczęściarą! każda dziewczynka byłaby wniebowzięta dostawszy taki prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Asiu, jestem zadowolona że mogłam choć trochę przyczynić się do radości Juleczki z tak drobnej a zarazem tak praktycznej rzeczy. Pamiętam swoją radość kiedy będąc dzieckiem dostałam w prezencie moją osobistą szkatułkę na drobiazgi ;-)))Byłam bardzo zadowolona i codziennie zaglądałam do niej i układałam tam skarby. :-))) Dzięki wielkie za wizytę, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna kartka :) naprawdę, tak maksymalnie dziewczęca, przesłodka, że nie ma możliwości, żeby nie sprawiła frajdy małej dziewczynce.
    Cały komplet przeuroczy - będzie miłą pamiątką na lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, bardzo miło Cię poznać i gościć tutaj;-)
      Dziękuję za tyle pięknych słów pod adresem mojej pracy, ja też mam nadzieję że ten komplecik będzie dobrze Julci służył.
      Jestem wdzięczna za Twoje odwiedzinki i zapraszam do mnie ponownie. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  7. Wspaniały komplecik dla małej Księżniczki, Halinko!
    Zachwycam się perfekcją wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, Iwonko, Twoje odwiedzinki są zawsze bardzo sympatyczne;-))) dostaję nowy zastrzyk energii i zapału do działania. Jestem wdzięczna za Twoją obecność i każde dobre słówko pozostawione u mnie. Uściski i buziaki :-)))

      Usuń
  8. Cóż piękniejszego można podarować małej dziewczynce? Na pewno była zachwycona. To śliczny, wesolutki komplecik.
    Chyba każda z nas marzy o takiej maszynce ale cena niestety nie zachęca do zakupu - wielka szkoda.
    Wiosna przywitała nas deszczem ale za to powietrze pachnie wspaniale!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia, zawsze sprawiasz mi wielką radość zaglądając tutaj.
      Juleczka bardzo się nim cieszy - to również dla mnie nagroda i przyjemność. Deszczyk jest przyrodzie teraz bardzo potrzebny, rośliny nabiorą energii do życia, czekamy na zielone listeczki i pachnące świeżością pąki kwiatów. Uściski i wiosenne pozdrowienia :-)))

      Usuń
  9. Pięknie Inuś,jak w bajce:)
    PS.A tego scan-cuta to Ci zazdroszczę,to musi być zabawa:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, ściskam Cię mocno za Twoje piękne komentarze, zawsze potrafisz w kilku słowach bardzo poprawić mi nastrój - Dziękuję, Kochana że tu jesteś. Scan Cut to rewelacja a praca z nim = przyjemność:-)))
      Buziaczki

      Usuń