niedziela, 15 stycznia 2017

Skrzydlaty Przyjaciel

Hej, Hej, Kochani

Dzisiaj u mnie piękna, subtelna postać wykonana z gliny w kolorze piaskowym. To moja pierwsza praca z użyciem tego typu surowca - z efektów której, mówiąc nieskromnie, jestem bardzo zadowolona. Anioł jest dość duży ma 40 cm długości. Jego  niebiańsko delikatna szata powstała z koronki  i  elementów dzierganej serwetki. Materiały potraktowałam odpowiednimi preparatami aby nadać im pożądany kształt i dodatkowo utwardzić - ta technika to również mój debiut. Całość dosłownie muśnięta białym gesso ponieważ nie chciałam stracić piaskowej, surowej barwy gliny. Tak ozdobiony Anioł jest idealnym prezentem na Chrzest Święty i celowo nie barwiłam go ani na różowo ani na niebiesko żeby pozostał uniwersalny i pasował zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca. Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć mojego Skrzydlatego Przyjaciela, serdecznie zapraszam - kontakt na pasku bocznym.











Pracę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy - Anioł


http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/12/temat-anio-edycja-sponsorowana.html




i, jako że to mój debiut w nowej technice, na wyzwanie w Od A do Zet - Coś nowego

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-16.html




Pozdrawiam i zapraszam do ponownych odwiedzin,
Inka

17 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Nie znam tej techniki i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana, ależ wyczucie, dopiero przed momentem zamieściłam wpis a Ty już mnie raczysz tak wspaniałym komplementem. Uściski i zapraszam ponownie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny,no i te koronki,tak delikatnie, tak anielsko, bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor glinki jest idealny do Twojego Anioła, koronki pięknie dopasowane. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny anioł! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cudowne kolory, koronki, poza anioła... ach, ach, ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny uroczy anioł:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny anioł! Technika zupełnie mi obca, ale efekt naprawdę niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny anioł, niezwykły!
    Dziękuję w imieniu ArtPiaskownicy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny! myślę, że to wspaniały prezent nie tylko na chrzest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykły anioł!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioło jest przepiękny!!! Niezwykły prezent, zostanie w pamięci na zawsze:) Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie podziękowania za miłe słowo :-)

      Usuń
  12. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Cudo! Napracowałaś się, a anioł jest teraz nagrodą za poświęcony mu czas:)
    Będzie cieszył oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że się podoba, pracy było faktycznie sporo ale myślę że efekt jest dobry :-)))

      Usuń
  13. Ślicznie Ci wyszedł ten anioł, a ta kiecka jest mega. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń