czwartek, 5 stycznia 2017

Fioletowy notatnik

Witajcie Moi Drodzy,
dzisiaj przychodzę do Was z nowym notesem, jaki wykonałam na prezent dla Uczestniczki i Zwyciężczyni mojego blogowego wyzwania w Szufladzie.
Asa stworzyła prześliczną pracę, urzekła mnie starannością i talentem a ja dziękuję Jej takim drobnym upominkiem na pamiątkę tego wydarzenia.
Notesik utrzymany w tonacji fioletu o różnych jego odcieniach.
W środku serduszka przysiadł sympatyczny tekturkowy ptaszek  w ludowym "stroju" w towarzystwie kwiatuszków. Krawędzie zostały delikatnie podkreślone złotym tuszem. Na spirali umieściłam zawieszkę piórko na fioletowej wstążce.









Notesik zgłaszam na wyzwania:  w Filigrankach - Wyzwanie 18  - BINGO - wybrałam line: kwiaty, fiolet, tekturka albo tekturka, tekturka,tekturka - obie opcje pasują ;)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-18-bingo.html


W Przydasie Pasjonaty - Wyzwanie 15
https://przydasiepasjonaty.blogspot.ie/2016/12/wyzwanie-15-lsniaco-byszczaco.html
oraz w 123 scrapuj Ty na wyzwanie 93 - Mój ptaszek jest w karnawałowym stroju, dookoła pełno konfetti, złoto i błyskotki oraz pióro, które też jest częścią karnawałowej garderoby :-)

http://123scrapujty.blogspot.ie/2017/01/wyzwanie93-karnawaowe-szalenstwo.html

Pozdrawiam i zapraszam do kolejnych odwiedzin,
Inka

9 komentarzy:

  1. Fiolet towarzyszy mi od zawsze. Choć odeszłam od niego w swoich pracach, to nadal go bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Holly, fiolet ostatnio jest na topie, wiele scraperek tworzy swoje prace w tym kolorze, jeśli dobrze się z nim czujesz to spróbuj wprowadzić go do swoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notesik! Dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy mają takie artystyczne zdolności.
    Śliczny notes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jest możliwość wykonania na indywidualne zamówienie z uwzględnieniem specjalnych życzeń Klienta - zapraszam do ponownych odwiedzin, niedługo zaprezentuję kolejny ale w zupełnie innym stylu.

      Usuń
  5. Inko kochana! Sprawiłaś mi ogromną radość tym notesem! Jest prześliczny! Cieszę się i dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie; komponując okładkę nie mogłaś trafić lepiej, moje ulubione kolory i folkmotywy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, super że Ci się podoba, podpatrzyłam u Ciebie co lubisz i taki motyw okładki nasunął mi się na myśl. Mam nadzieję że znajdziesz na niego zastosowanie - przepisy, zapiski, notatki - tego zawsze jest cała masa :)
    Pozdrawiam cieplutko w ten wyjątkowo zimowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny notes!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu PP :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes. Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapuj Ty:)

    OdpowiedzUsuń