niedziela, 21 lipca 2024

Na Powitanie, Chrzciny czy Roczek?

 Hej Kochani :-)


Jeśli pojawi się dylemat - co sprezentować Maluszkowi przy pierwszej wizycie z okazji narodzin, kiedy jesteśmy zaproszeni na Chrzciny lub wspólnie z bliskimi świętujemy pierwsze urodzinki?

Idealnym, uniwersalnym i z pewnością ponadczasowym podarunkiem jest metryczka z dnia narodzin dziecka.

 


Spersonalizowane prezenty zawsze są bardzo miłym zaskoczeniem i mają ogromne znaczenie sentymentalne.
To najlepszy sposób na zachowanie wspomnień z dnia, w którym Maleńka Kruszynka przyszła na świat.
Bo cóż bardziej rozczuli Rodziców? - oczywiście że ... pierwsza fotka ich Córeczki lub Synka.
A jeśli zadba się o odpowiednią oprawę takiego zdjęcia, projekt dopełni umiejętnie dobranymi dodatkami - metryczka nabierze bardzo osobistego charakteru i stanie się jedną z najbardziej uroczych pamiątek rodzinnych.

I trudno nie przyznać racji - sami zobaczcie jak niewiele potrzeba, żeby podarować cudowne uczucie szczęścia, wzruszenia i radości Rodzicom dziecka a Maluszkowi - wyjątkową pamiątkę na lata;-)










 
 
Kochani, w każdy projekt wlewam całe swoje scraperskie serducho a zadowolenie odbiorcy jest dla mnie najwspanialszą nagrodą za wkład pracy i poświęcony czas. Nic tak nie cieszy - jak poczucie, że mogłam wykonać dla kogoś pamiątkę, którą sobie wymarzył i która sprawi, że obdarowani poczują się na prawdę wyjątkowo.

Dlatego spersonalizowane prace należą do "nadzwyczajnych", zarówno dla osoby zamawiającej jak i dla mnie.
To także kwestia zaufania i wiary w moje możliwości - za co jestem ogromnie wdzięczna tym, którzy powierzyli w moje ręce - swoje oczekiwania. Dziękuję Wam Kochani i oczywiście zapraszam w każdej chwili do mojej pracowni.

Na dzisiaj tyle a już za kilka dni pojawi się tutaj kolejny projekt - jesteście ciekawi co to będzie?
Ja też - bo na razie mam go tylko w wyobraźni a stąd jeszcze bardzo zawiła droga do urzeczywistnienia pomysłu i końcowego efektu pracy :-)


Buziaki, miłej niedzieli i udanego tygodnia,

Inka

2 komentarze:

  1. Pomysłowa pamiątka i piękna do tego :-)))
    Też lubię te papiery, które użyłaś jako tło, niestety kończą mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pamiątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń