wtorek, 16 lipca 2024

G jak GOŁĄBEK - DT KARTKOWE ABC

 Witam Was gorąco :-)

Moja miłość do projektów dziecięcych z biegiem czasu nabiera coraz mocniejszych rumieńców. Uwielbiam tworzyć dla Maluszków....słodkie, delikatne i beztroskie rękodzieło.
Każdy wykonany projekt wnosi w moje życie mnóstwo satysfakcji i sprawia, że sama czuję się jak mała dziewczynka, wśród swoich ulubionych zabawek :-)

 


 I nie ma w tym nic dziwnego - kto tworzy dla dzieci, ten dobrze wie, że ta dziedzina "sztuki" jest najbardziej urocza, wymaga bajkowej kreatywności i bardzo specyficznej wyobraźni.

A moja wyobraźnia z pewnością jest specyficzna, często prowadzi mnie po krętych ścieżkach i nieznanych zaułkach scrapowego świata.
Zaczynając pracę nad projektem nigdy nie wiem jaki będzie efekt finalny i co się po drodze wydarzy.
To jedna wielka tajemnica, która czasem potrafi zaskoczyć a czasem rozczarować. Tak czy inaczej - jest odlotowo a ja z każdej "lekcji" czerpię nową wiedzę i zdobywam coraz ciekawsze doświadczenia .

Dzisiejsza praca to także inspiracja wyzwaniowa dla Kartkowe ABC - do bardzo wdzięcznego tematu - "G jak Gołąbek" :-)
Mam nadzieję że dacie się namówić na liczny udział w wyzwaniu i TUTAJ zgłosicie swoje cudowne prace :-)

 A teraz podrzucam jeszcze kilka zdjątek kartki ze słodziutką Marysią - bohaterką pamiątki, stworzonej na okoliczność przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego:










Do kompletu powstaje pudełeczko dla Marysi, ale to już pozostawiam poza kadrem ze względu na bardzo osobisty charakter tej pracy ;-)

I to już wszystko na dzisiaj, Moi Drodzy. Serdecznie Was pozdrawiam i życzę pięknych wakacyjnych dni,

Inka

1 komentarz: