środa, 27 marca 2024

Wielkanocne zwierzaki - inspiracja dla ITD Collection

 Hej, hej Kochani :-)


Znowu podrzucam kolejną porcję świątecznych pisanek - tym razem - zgodnie z wcześniejszą obietnicą - zagoszczą tu królicze i zajęcze rodziny, oraz kozice z maluchami i sympatyczna owieczka.



Przyznam się Wam , Kochani, że jestem na zabój zakochana w tegorocznych zwierzęcych grafikach od ITD Collection. 

Przepiękne, klimatyczne, pełne uroku i chwytające z serducho - oczarowały mnie i zawładnęły moją "artystyczną" duszą. Nie mogłam się im oprzeć do tego stopnia, że ozdobiłam wszystko, co tylko mogłam ozdobić. W rezultacie powstało 20 jajeczek - z którymi przyszło mi się już rozstać. Trafią do nowych domów i będą ozdobą wielkanocnych stołów - a mnie pozostaną na pamiątkę fotki i wspomnienia fascynującej pracy nad ich tworzeniem.

A teraz już zostawiam Was z tą uszatą i rogatą gromadką - mam nadzieję że wpadną Wam w oko;-)

 

 


 













Elementy 3D wykonałam odręcznie oraz z pomocą foremek i masy samoutwardzalnej. Po wyschnięciu całość pomalowałam farbami akrylowymi  i zabezpieczyłam preparatami do decoupage marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie DREAMS.

 

Buziaki, miłego dnia,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz