wtorek, 26 marca 2024

Pan Zając - inspiracja dla Niebanalnie Kreatywnej

 Cześć Kochani :-)

Dzisiaj chcę zaprezentować moją pierwszą pracę wykonaną przy użyciu utwardzacza do tkanin Powertex.
W tej dziedzinie jestem świeżynką, która dopiero raczkuje i zaczyna zgłębiać jej tajniki.

 


Do wykonania dzisiejszej pracy wykorzystałam to, co miałam w domu - dosłownie.
Szkielet zajączka narysowałam odręcznie na grubej tekturze a po wycięciu jego ciałko uformowałam używając dużej ilości folii aluminiowej i kleju na gorąco.

Potem przyszła kolej na oklejenie całego szkieletu odpowiednio dobranymi materiałami a moja wyobraźnia zadziałała w dość zaskakujący sposób. W ruch poszła słoma, pocięta na bardzo drobne kawałki oraz juta, z której uformowałam spodenki. Górna część ubranka powstała z bardzo gładkiego materiału- naklejałam i formowałam ją paseczek po paseczku a po wyschnięciu postrzępiony kubraczek podkolorowała farbami akrylowymi. 

 


 









Mam nadzieję że moja dzisiejsza inspiracja spodoba się Wam a może nawet skłoni do poeksperymentowania z preparatem Powertex. Serdecznie zachęcam do kreatywnej zabawy i życzę cudownych efektów Waszych prac.

Z naszego sklepu polecam:
- utwardzacz do tkanin Powertex
- farbę akrylową kolorI VORY,
- farbę akrylową w kolorze SZARYM
- taśmę jutową
- klej na gorąco

Pozdrawiam Was serdecznie, 

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz