środa, 13 marca 2024

Kartka Wielkanocna - DT Niebanalnie Kreatywna

 Cześć Kochani 


W oczekiwaniu na zbliżające się Święta Wielkanocne przychodzę do Was z inspiracją wiosenną, pełną delikatnych kolorów i zapachów :-)

 


 Wykonałam kartkę świąteczną o nietypowym kształcie  i przestrzennej konstrukcji. W pracy wykorzystałam kwadratową bazę kartkową oraz wiosenną kolekcję papierów "Spring is Here" marki Mintay Papers wraz z dodatkami do samodzielnego wycinania.
Elementy dekoracyjne osadziłam na gniazdkach z sizalu, dzięki czemu kompozycja zyskała przestrzenny i bardzo wiosenny klimat. Dodałam kilka papierowych kwiatów wiśni, dekoracyjny badzik i kokardę z naturalnego sznurka.
Zestaw papierów, którego użyłam, jest pastelowy i niezwykle delikatny, bogaty w piękne, świąteczne i kwiatowe grafiki. Mnie bardzo urzekły motywy wielkanocne ale z powodzeniem można go wykorzystać do prac na wiele różnych okazji. 

 


 


 






 







Mam nadzieję że mój dzisiejszy projekt zachęci Was do poeksperymentowania w temacie kartek o nietypowej formie. Ja uwielbiam tego typu prace i zawsze, kiedy tylko mogę, staram się wykorzystać i połączyć atuty grafik, które znajdę w konkretnym zestawie papierów ze swoją wyobraźnią. To świetna zabawa, pozwalająca na stworzenie czegoś ciekawego, unikatowego i niebanalnego.

W dzisiejszej pracy wykorzystałam:
- kolekcja papierów "Spring is Here"
- kwadratowa baza kartkowa,
- samoprzylepny badzik dekoracyjny
- sznurek naturalny
- papierowe kwiaty wiśni
- sizal kremowy


Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

1 komentarz: