piątek, 6 stycznia 2023

Dla Ukochanego Dziadka - kartka w kopercie - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z projektem inspiracyjnym do pierwszego w tym roku wyzwania w MARGARET.
Dla mnie styczeń zawsze kojarzy się ze świętem Babć i Dziadków, i jak co roku, tak również teraz chcę Was zainspirować pracą wykonaną na Dzień Dziadka ;-)

 


Styczniowa Margaretka jest bogata w hasła, którymi możecie zainspirować się aby z łatwością stworzyć męskie projekty. Ja wybrałam kilka podpowiedzi i wykonałam prostą karteczkę wraz "puchatą" kopertą do kompletu.
Uznałam że do wykonania pracy idealnie sprawdzą się płatki z hasłami: OKULARY - KOŁO - FAJKA oraz RETRO - KSIĄŻKA - OKULARY ;-)
Zapewniam Was, że każde z powyższych haseł przewija się w moim dzisiejszym projekcie
Pewnie teraz zastanawiacie się - a gdzie ta książka? Moja interpretacja jest dość dowolna - w pracy umieściłam pożółkłą kartkę ze starej KSIĄŻKI, dzięki czemu podkreśliłam klimat RETRO w mojej pracy.

 





KOŁO to oczywiście tarcza zegara, a FAJKA i OKULARY stanowią charakterystyczne atrybuty dla stworzenia wizerunku Starszego Pana :-)
Wnętrze karteczki wyposażyłam w karnet do wpisania życzeń oraz miejsce na ewentualne wklejenie pamiątkowego zdjęcia.




Do wykonania opakowania na kartkę posłużyła mi gotowa, szara koperta. Jednak była ona zbyt mała na moją karteczkę, zatem postanowiłam ją trochę "podrasować", a jej wymiary odpowiednio przystosować na potrzeby tego projektu.



 


Myślę że tak wykonany komplet będzie idealnym podarunkiem od kochających Wnucząt, wywoła radość ale i wzruszenie na twarzy obdarowanego nim Dziadka :-)


Do wykonania pracy użyłam poniższe materiały z naszego sklepu:
- kolekcję papierów "Breeze of Dreams",
- arkusz PSM 0103,
- arkusz PSM 0102,
- arkusz PSM 0107,
- zestaw tekturek TBM 0010
- zestaw tekturek TBM 0110
- zestaw tekturek TBM 0097

a także kilka tekturek od PAPER CARD, które pomogły mi w stworzeniu wizerunku Starszego Pana z fajką :-)

Kochani, zachęcam do własnoręcznego wykonania karteczek na zbliżające się święto Babci i Dziadka, a jeszcze lepiej, gdy do prac kreatywnych zaprosicie dzieci - bo przecież to właśnie one będą składać życzenia i wręczać prezenty swoim ukochanym Dziadkom :-)


Zapraszam również do wzięcia udziału w styczniowym wyzwaniu Margaret. Hasła są baaaardzo inspirujące - zaglądnijcie do nas a sami się przekonacie że będzie fajna, kreatywna zabawa i mnóstwo frajdy przy tworzeniu :-)

Uściski i pozdrowienia,

Inka

1 komentarz:

  1. Piękna praca, idealnie wykorzystane papiery oraz wszystkie dodatki. Koperta przerobiona rewelacyjnie! Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń