wtorek, 17 stycznia 2023

Kwiatowa kartka urodzinowa - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

 Moją dzisiejszą inspirację dedykuję przede wszystkim tym osobom, które trochę tęsknią już za ciepłą wiosną, za zielenią i kwiatami w ogrodzie :-)

 


Na dzisiejsze nasze spotkanie przygotowałam urodzinową kartkę sztalugową, w zestawie z pudełkiem :-) Jest kwiatowo, sentymentalnie i w stylu vintage czyli tak, jak lubię najbardziej :-)
Aby w odpowiedni sposób wydobyć pożądany klimat oraz kolorystykę pracy, sięgnęłam po kolekcję papierów "Love me Tender". Jej stonowane barwy i piękne motywy roślinne idealnie wpisały się w ten projekt a sama praca nad jego stworzeniem była dla mnie niezwykle przyjemnym i pasjonującym relaksem :-)

Delikatny fiolet, stonowane odcienie różu, poszarpane krawędzie papieru, nałożonego na siebie warstwowo oraz koronkowy akcent, to ulubione detale Solenizantki.
Kartka została spersonalizowana imieniem a centralne miejsce zajęła urocza dama - charakterystyczna piękność, która kilka razy zagościła już na moich wcześniejszych pracach.
Pudełko dostało oprawę w podobnym stylu i tonacji :-)



Do wykonania pracy wykorzystałam poniższe materiały z naszego sklepu:
- kolekcja papierów "Love me Tender",

 













 

Do wykonania pracy wykorzystałam poniższe materiały z naszego sklepu:
- kolekcja papierów "Love me Tender",
- arkusz PSM 0201
- arkusz PSM 0208
- arkusz PSM 0203
- arkusz PSM 0212
- zestaw tekturek TBM 0009
- zestaw tekturek TBM 0002

Pozdrawiam Was serdecznie,
Halina/Inka-art


2 komentarze:

  1. Przepiękny zestaw bogaty w kwiatki. Wszystko wspaniale pasuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, ukwiecona, barwna karteczka😊🌸🧡

    OdpowiedzUsuń