niedziela, 30 stycznia 2022

Kawowy komplet do kuchni - z recyklingu ;-)

 Witajcie Kochani :-)


Ponieważ dzisiaj za oknami szaruga, deszcz i wiatr, postanowiłam pokazać Wam coś, co niejednemu z nas codziennie poprawia samopoczucie :-)

Czy lubicie pyszną, poranną kawusię do śniadania?
Myślę że większość odpowie twierdząco, zatem zapraszam do obejrzenia fotek mojego kuchennego kompletu kawowego, który powstał już jakiś czas temu. Robiąc prządki na dysku, odnalazłam zgubę, więc prezentuję dzisiaj i mam nadzieję, że tym wpisem poprawię Wam trochę niedzielny nastrój :-)

 


 

Projekt powstał w technice decoupage, z użyciem rzeczy z recyklingu ;- ) Słoik na kawę dostał nowy "loock", podkładki pod kubki wykonałam na preszpanowych  kwadratach, natomiast zegar wykonałam z ... talerza obiadowego ;-)

 



 Kawa jest moim nieodłącznym towarzyszem. Piję ją każdego dnia, poprawia mi humorek, dodaje energii, rozjaśnia zwoje mózgowe i sprawia że mam super power do działania.
Krótko mówiąc - jestem uzależniona od tego cudownego napoju i nie zawaham się do tego dobrowolnie przyznać :-)


Do ozdobienia poszczególnych elementów pracy użyłam podobnych motywów, dlatego prezentuję Wam po kolei ścianki słoiczka, żeby pokazać jak wygląda ozdoba widziana po całkowitym obwodzie naczynia :-)

Dodatek czerwieni sprawił że praca nabrała energetycznego charakteru i ładnie komponuje się z pozostałymi dodatkami w kuchni :-)



Jest tu również szczypta romantyzmu, bo ja kocham prace tworzone z uczuciem. Uwielbiam dodawać takie motywy, które powodują że od razu kocham to, co robię. Taki mój znak rozpoznawczy, dla mnie ważny i nieodzowny :-)


Kochani, przy tej niekorzystnej pogodzie zaparzcie sobie dobrą kawusię, niech doda Wam energii i choć na chwilkę zmieni świat na lepszy :-) Miłego, zdrowego tygodnia Wam życzę a sama zmykam już do swojej pracowni ;-)


  Swój pyszny, kawowy komplet zgłaszam na wyzwania:



Do wykonania swojej pracy użyłam produktów:


Pozdrawiam cieplutko :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Kochana
    Piękny zestaw, o takim marzę😀
    Można go zakupić?
    Pozdrawiam cieplutko☺🌼🍀💖😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny komplecik, nadaje niepowtarzalnego klimatu w Twojej kuchni. Pozdrawiam Inko.

    OdpowiedzUsuń