niedziela, 23 stycznia 2022

Czterdzieści lat minęło - kartka urodzinowa - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)

 

Witam Was w niedzielny poranek i korzystając z okazji składam życzenia naszym wczorajszym Jubilatom. Wszystkim Dziadkom życzę tego, co najlepsze - niech żyją długie lata w zdrowiu, z radością w sercu i uśmiechem na twarzy.

Dzisiaj będzie po męsku, ale w urodzinowym klimacie.
Moją propozycją inspiracyjną jest komplet na 40 - tkę, przygotowany dla wędkarza - hobbysty :-) 
 

Przygotowałam kartkę w pudełku z bardzo dużą ilością cudownych tekturek PAPER CARD :-)
Jak widzicie, jest tu wszystko, co wędkarzowi potrzebne do uprawiania swojego ulubionego hobby:-)
Otwarte morze, na horyzoncie latarnia, nad głową błękit nieba i odgłosy mew, wokół szum fal morskich a pośród nich bogactwo ryb, które praktycznie same łowią się na haczyk :-)

Jest też żaglówka przepływająca mimochodem gdzieś w oddali a piękne dziewczyny rozkładają już swoje leżaki na piaszczystej plaży.
I o takiej sielance można tylko pomarzyć w czasie mroźnej zimy - czyż nie mam racji???

Opakowanie na kartkę ozdobiłam skromniej, jednak starałam się utrzymać ten sam klimat i podobną kolorystykę.




Przedarty papier, podklejony gazą sprawił ze praca zyskała sporo przestrzennych warstw, imitujących fale morskie. Tekturki - rybki przecięłam na dwie części, dzięki czemu łatwo wkomponowały się pomiędzy poszczególne warstwy ;-)

Mój męski projekt zdobią cudowne tekturki PAPER CARD jak i odpowiednio dopasowane papiery od dwóch różnych producentów. Są tu arkusze z kolekcji morskiej oraz paseczki w stylu retro od ITD Collection a także motywy wycięte z papierów marki Ciao Bella Paper.

 

Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

1 komentarz: