poniedziałek, 29 czerwca 2020

Tworzę z ITD Collection - "Dolina Elfów" w ślubnej odsłonie


Witajcie Kochani :-)


Tegoroczny sezon ślubny w końcu powrócił na właściwe tory i powoli nabiera rumieńców, co również przekłada się na tematykę prac powstających w mojej malutkiej pracowni :-)))
Dzisiaj pokażę Wam pierwszy projekt z użyciem papierowych nowości od ITD Collection.

Przepiękna kolekcja "The Elven Valley" urzekła mnie swą niesamowitą tajemniczością oraz niezwykłą kolorystyką.
Dostrzegłam tu duży potencjał i takie walory,  które od razu podpowiedziały mi, na jaką okoliczność stworzę z niej swoją pierwszą pracę.





W tym zestawie papierów dominują kolory ciemniejsze o chłodnej tonacji, ale jak się lepiej przyjrzymy, znajdziemy tam sporo takich motywów, które bardzo dobrze sprawdzą się w projektach ślubnych  :-)

Myślę że dobrym tego przykładem będzie moja dzisiejsza propozycja. Moi Drodzy, zobaczcie  w jaki sposób połączyłam magię elfickiej krainy z romantyzmem, jaki niesie ze sobą ceremonia zaślubi - jestem bardzo ciekawa, czy przypadnie Wam do gustu ??? ;-)))












































W najbliższym czasie pokażę kolejne projekty z cudownych materiałów od ITD Collection.
Tego, że jestem zakochana w tych papierach - nigdy nie ukrywałam i doskonale o tym wiedzą te Osoby, które bywają u mnie regularnie.
ITD to nie tylko firma, która tworzy cudowne materiały dla Twórców ale przede wszystkim wspaniała, pełna ciepła i życzliwości ekipa, która z wielką pasją i oddaniem tworzy swoją markę i wychodzi na przeciw oczekiwaniom wszystkich swoich Klientów. Wspaniała oferta - półki sklepowe dosłownie uginają się od pięknych papierów, których tematyka jest bardzo szeroka i wszechstronna.  Ogromna różnorodność motywów,  barw i świetnie zaprojektowanych wzorów pozwolą każdemu, nawet najbardziej wymagającemu Klientowi, na satysfakcjonujące zakupy. Kto jeszcze nie odwiedził tego miejsca - serdecznie polecam i zapraszam na cudowny, zakupowy zawrót głowy :-)))

I to już wszystko na dzisiaj, pozdrawiam Was Kochani bardzo serdecznie i do zobaczonka niebawem :-)))

Inka


5 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw ale gdy się ma takie papiery to praca tworzy się sama :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko choć kolorystyka nietypowa jak na ślub to bardzo mi się Twoja propozycja podoba, zwłaszcza wpadły mi w oko te serduszka na pudełeczku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca.
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, zdecydowanie wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń