niedziela, 14 czerwca 2020

One moment in time


Witajcie Kochani :-)

Jedna chwila - tylko dla mnie :-)
Chociaż tegoroczny długi weekend czerwcowy upływa mi bardzo intensywnie, skradłam dobie troszkę czasu na małą przerwę, by oderwać się od wszędobylskich projektów okolicznościowych.

A że tuż przed weekendem dotarły do mnie nowe papiery i preparaty mediowe - sami wiecie, jak to jest - człowiek usiedzieć nie może, bo chce od razu tego "spróbować" :-)))







Wzięłam na warsztat nowe szablony, farby, mgiełki i pasty marki CADENCE oraz bardzo delikatną kolekcję papierów scrapowych i arkusz papieru tłoczonego od ITD Collection, bazę w kształcie plastra miodu, tekturki i patyczki szaszłykowe.
Ten bardzo prosty projekcik powstał w niecałe 30 minut - ale to półgodzinne  szaleństwo okazało się fantastycznie spędzonym czasem na paćkaniu, chlapaniu mixowaniu i po prostu było mi potrzebne :-)

Praca oszczędna w kolorach - występują tu tylko cztery barwy: szary, turkus, trochę białego i czarnego - powstała jako jedna z inspiracji do nowego wyzwania kolorystycznego dla Art-Piaskownicy.
W tym miesiącu cykliczne wyzwanie KoloroTON dopuszcza połączenie koloru szarego z jednym, dowolnie wybranym, z dodatkowej palety barw.

Serdecznie zapraszam do licznego udziału - wytyczne i wszelkie informacje znajdziecie na stronie Art-Piaskownicy ;-)








































W pracy wykorzystałam szablony i preparaty marki CADENCE - do nabycia w sklepie DREAMS:

Szablon MIX MEDIA Seria MA rozmiar A4 - MA69

Szablon Mix Media, seria MU, MU26

Farba Dora Metalic Paint 50ml

Farba STYLE MATT 120ml ciemny turkus 

Farba Premium 120 ml czarny

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Pasta strukturalna LIGHT & SOFT 150ml

 

oraz nowe papiery scrapowe od ITD Collection - które niebawem pojawią się na półkach sklepowych ;-)


I to już wszystko na dzisiaj Kochani ;-) Kończąc ten wpis chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za gratulacje i przemiłe słowa pozostawione w komentarzach pod poprzednim postem, jak również na moim profilu FB. Jestem zaszczycona, że mam tak duże grono życzliwych Duszyczek wśród Was.

Trzymajcie się cieplutko, życzę Wam miłej, słonecznej niedzieli :-)

Buziaki,
Inka



4 komentarze:

  1. Piękna niezwykła praca, Halinko. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko, praca jest przepiękna, podziwiam Cię ogromnie za to cudo. Pozdrawiam niedzielnie i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mh... Taka inna, bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń