czwartek, 25 czerwca 2020

Mini album "Akordeon" - Inspiracja dla sklepu DREAMS


Witajcie Kochani ;-)


Dzisiaj przychodzę z dość ciekawą a zarazem prostą do wykonania formą mini albumu z kieszeniami na karty i fotografie oraz ozdobne tagi :-)

Praca powstała jako inspiracja dla sklepu DREAMS a także jako jedna z propozycji do najnowszego  mixed - mediowego wyzwania w Art-Piaskownicy, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam ;-)))



Pociachałam trzy wybrane arkusze papierów scrapowych, pochodzące z najnowszych kolekcji włoskiego producenta papierów Ciao Bella
 Pierwsza - bardzo klimatyczna o tematyce filmowej,  zatytułowana "MODERN TIMES"  oraz druga - barwna, subkulturowa, idealna do prac przeznaczonych zarówno dla nastolatków, jak i osób nieco starszych, o nazwie "HIPSTER":-)))

Konstrukcja pracy wyglądem przypomina akordeon - posiada dwanaście, połączonych ze sobą, kieszeni, które pomieszczą mnóstwo tagów i specjalnie przygotowanych kart pod fotografie. One także powstały z arkuszy papierów wyżej wymienionych kolekcji :-)
Zewnętrzne powierzchnie albumu ozdobiłam tekturkami, mikrokulkami i różnego rodzaju preparatami mixed mediowymi marki CADENCE - lista użytych materiałów znajduje się pod zdjęciami pracy :-)





































































Nowe, śliczne kolekcje oraz materiały i preparaty marki CADENCE można nabyć w sklepie DREAMS - serdecznie polecam :-)

https://dreams-decor.pl/rozm-305x305-cm/modern-time-zestaw-papierow-12-kartek-rozm-305x305cm.html
https://dreams-decor.pl/rozm-305x305-cm/hipster-zestaw-12-kartek-rozm-305-x-305-cm.html

Szablon MIX MEDIA Seria MA rozmiar A4 - MA69

Farba Premium 120 ml czarny

Mgiełka MIX Media Mix Media Ink Spray Paint ml.

Farba Dora Metalic Paint 50ml

 Farba Dora Metalik 50ml. antyczny złoty


Kochani, bardzo dziękuję za dzisiejsze spotkanie i wszystkie ciepłe słówka pozostawione pod poprzednimi pracami oraz serdecznie zapraszam na mój kolejny wpis :-) 

Pozdrawiam cieplutko,
Inka 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się , ale chyba nie potrafię zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Album-akordeon już robiłam, po prostu zachciało mi się i musiałam (jak to mówią ,,muszę bo inaczej się uduszę,,) :) Nie taki trudny jak się wydaje choć trochę pracy przy nim jest.
    Jak już na Fb napisałam - ,,namówiłaś,, mnie na to cudeńko. Twój album jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały album-akordeon skromniutki. W końcu go zrobiłam :)

      https://damurek2.blogspot.com/2020/07/may-album-akordeon.html

      Usuń
    2. Danusiu - prawdziwe cudeńko zmajstrowałaś, dopracowany w każdym calu a te nóżki metalowe urzekły mnie niesamowicie. Cieszę się że troszkę Cię zainspirowałam i zmotywowałam :-)

      Usuń
  3. Rewelacyjny! I może stanowić wspaniałą ozdobę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały kawał fantastycznej roboty :) nic tylko podziwiać i zachwycać się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie format tego albumu bomba . Doskonała alternatywa dla tradycji. Brawo za pomysł. Wykonanie i papiery rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha no Halinko rewelacyjny akordeon, jak prawdziwy :) brawo za swietny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fantastyczny album, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń