niedziela, 10 maja 2020

Morska opowieść czyli twórcza przygoda z nowymi materiałami

Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z czymś zupełnie dla mnie nowym. Miałam przyjemność pracować na materiałach pochodzących ze sklepu DREAMS, których wcześniej nie znałam a którymi dzisiaj jestem wręcz oczarowana :-)))

Przetestowałam bardzo dobrej jakości papiery ryżowe, szablon i farby. To jedynie kropelka w morzu bo oferta sklepu jest bardzo szeroka i zawiera całą gamę preparatów, materiałów i narzędzi do prac twórczych z zastosowaniem najróżniejszych technik.
Polecam z całego serca odwiedzenie sklepu - z pewnością wiele z Was znajdzie tam coś dla siebie.

Do wykonania zaplanowanej pracy wybrałam trzy różne arkusze papierów ryżowych o tematyce morskiej, szablon formatu A-4 z motywami pasującymi do wybranych papierów oraz trzy kolory farb.
Linki do materiałów użytych w pracy, znajdziecie na dole wpisu ;-)

A teraz krótko o samym projekcie:
Praca wykonana została na drewnie a więc powierzchni chłonnej i lekko porowatej, którą przed zdobieniem przeszlifowałam oraz zabezpieczyłam białym podkładem. Następnie rozplanowałam wzór na ściankach bocznych, z których część okleiłam papierem ryżowym z motywem niebieskich desek a resztę powierzchni pokryłam złotą farbą Cadence, następnie spękaczem jednoskładnikowym i na koniec położyłam trzy kolory farb, mixując odcienie od najjaśniejszego do najciemniejszego. Farby Cadence są bardzo gęste, dzięki czemu mixowanie kolorów można zrobić bezpośrednio nakładając je na spękacz, który zaczyna wchodzić w reakcję dopiero po upływie ok. 2 - 3 minut.
Wnętrze skrzynki również ozdobiłam papierem ryżowym Cadence. Zaletą tych papierów jest cieniutka struktura, dzięki czemu łatwo się nakładają i pięknie uwydatniają wewnętrzne włókna ryżowe. Do ich nałożenia nie potrzeba używać dużej ilości kleju.

Zewnętrzną część wieka zdobi papier ryżowy marki Ciao Bella - grubszy, "mięsisty", o wyrazistych barwach. Z kolei zaletą tego papieru jest jego gramatura i gęstość, co pozwala na wykonanie przestrzennych dekoracji bezpośrednio na papierze, bez potrzeby rozcinania czy rozrywania arkusza. Przykładem na taką dekorację jest u mnie trójwymiarowy ster. Motyw podkleiłam od spodu lekką masą modelującą a potem całość nakleiłam na powierzchnię wieka.
Złote mewy, morskie fale i stare pismo to wzory naniesione przy pomocy szablonu - idealnie przywiera do powierzchni, nawet bez konieczności używania kleju tymczasowego.

Mam nadzieję że po obejrzeniu dużej ilości fotek nabierzecie ochoty na podobne prace oraz skusicie się do odwiedzenia sklepu DREAMS. Szeroka gama bardzo dobrej jakości produktów w konkurencyjnych cenach oraz błyskawiczna i przemiła obsługa z pewnością sprawią, że będziecie chcieli często tam wracać :-)))

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej pracy :-)
































































 








Materiały ze sklepu: 
Papier ryżowy A4 - PR0544
Papier ryżowy A4 - PR0543
Szablon MIX MEDIA Seria MA rozmiar A4 - MA69 
Farba STYLE MATT 120ml ciemny turkus 
Farba hybrydowa 120ml ocean H92
Farba Dora Metalik 50ml. antyczny złoty

Pozdrawiam cieplutko, 

Inka

7 komentarzy:

  1. Piękna skrzyneczka, wszystkie pamiątki z wakacyjnych wojaży można umieścić i wracać wspomnieniami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciakwa pomysłowa, dekoracyjna ta Twoja skrzyneczka🙋💙
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i cały udany nowy tydzień 🌼🌞🍓☕
    Zapraszam na bloga, u mnie kulinarnie🍞🍰

    OdpowiedzUsuń
  4. Morskie pudełeczko wygląda jak skrzynka na pirackie skarby. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jest! Jak skrzynia pełna skarbów z pirackiego okrętu spoczywająca spokojnie na dnie oceanu :). Te detale są zachwycające :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. A, że zawsze u Ciebie to wszystko tak ładnie wychodzi. Super skrzynia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajajaj.... Zachwycona jestem ! Cudo !!!

    OdpowiedzUsuń