czwartek, 7 maja 2020

Magiczny shaker box


Cześć Kochani :-)



Już wiecie że bardzo polubiłam się z kolekcją papierów "Zakochany Pierrot" od ITD Collection.
Wiecie też że uwielbiam ich tajemniczy, pełen magii klimat i nie spotkałam wcześniej takiej kolekcji, z którą pracowało mi się tak dobrze, jak z tą :-)
Kilka większych projektów można obejrzeć we wcześniejszych wpisach. Teraz przyszedł czas na małe formy, takie jak kartki, zakładki, mini albumy czy notesy kieszonkowe, do wykonania których planuję wykorzystać wszystkie skrawki, pozostałe po wcześniejszych pracach :-)

Dzisiaj karteczka, która posiada magiczne okienko czyli tzw. shaker box, wypełniony malutkimi cekinami w kształcie serduszek :-) Stylistyka oraz kolory nawiązują do mojej wcześniejszej pracy i tym sposobem powstał uroczy, kobiecy komplecik - zaprezentowałam go na ostatniej fotce :-)































Moja karteczka to również jedna z inspiracji do dzisiejszego wyzwania w Art-Piaskownicy, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam.


Pozdrawiam cieplutko i do miłego zobaczenia,
Inka

7 komentarzy:

  1. Faktyczne magiczna praca, Halinko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna, niepowtarzalna, taka Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Co za czerwień ognista.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone akcenty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka jak dla mnie w niezwykłej kolorystyce. Lubię te okienka z ruszającymi się elementami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wykonanie, stworzyłaś fantastyczny klimacik w tej pracy:)

    OdpowiedzUsuń