środa, 29 maja 2019

Nietypowy prezent urodzinowy


Cześć Kochani :-)))



Cóż takiego nietypowego mam Wam dzisiaj do pokazania?
W sumie sama nie wiem jakiego nazewnictwa użyć dla prawidłowego określenia formy mojej dzisiejszej pracy.
Jest to projekt 3D, wykonany został na specjalną prośbę jednej z Czytelniczek mojego bloga, która zapragnęła podarować swojemu Tacie coś super wyjątkowego.
A że szanowny Pan Tato jest hodowcą i wielkim miłośnikiem gołębi, to właśnie parka ptaków tego gatunku zajęła honorowe miejsce w centralnej części pracy.

Przyznam że tym razem miałam nie lada orzech do zgryzienia w kwestii samego pomysłu, następnie przygotowania odpowiedniego projektu a na koniec - sposobu i stylistyki zdobienia.
Jeśli chodzi o dekorację - postawiłam na naturalny wygląd i kolorystykę ptaków hodowanych przez Jubilata :-) Oczywiście na fotkach barwy są przekłamane i trochę odrealnione ;-)
Ranty ramki okalającej pracę potraktowałam pastą pękającą natomiast pozostałe elementy zostały ręcznie wymalowane oraz zabezpieczone lakierem.
Taki wybór wydał mi się najbardziej odpowiedni dla Mężczyzny z okazji świętowania 50 urodzin :-)))


Myślę że możecie być zaskoczeni (podobnie jak ja) formą i dekoracją tej pracy. Po raz pierwszy, w całej mojej rękodzielniczej "karierze" miałam możliwość zmierzenia się z tego typu projektem - ale mam nadzieję że nie ostatni ;-)))






























I na koniec podzielę się z Wami wrażeniami: wykonanie projektu wymagało ode mnie trochę wyobraźni i wiary w swoje możliwości ;-). Od pomysłu do realizacji cały czas miałam dylemat i wątpliwości czy dokonałam właściwego wyboru formy pracy i czy przypadnie ona do gustu Osobie zamawiającej jak i samemu Obdarowanemu?
Wierne odtworzenie kolorystyki ptaków (rasa gołębi niebieskich) okazało się dość łatwe i nie wymagało specjalnych umiejętności, natomiast praca nad całością dostarczyła sporo nowych doznań i doświadczeń.



A teraz to, co cieszy najbardziej - po zakończeniu imprezy urodzinowej dostałam przemiłą informację od mojej Klientki - Obdarowany na widok "stojaczka" z gołębiami i specjalną dedykacją na 50 urodziny wzruszył się do łez a jego podziękowaniom nie było końca.

Jubilat zachwycony, Zamawiająca zadowolona - a ja powiem tak - KOCHAM TĘ ROBOTĘ PONAD WSZYSTKO !!!
Wszystkim moim Klientom oddaję część pasji i trochę serducha. Zawsze jest mi ogromnie miło kiedy Odbiorcy moich prac są zadowoleni a prezenty przygotowane specjalnie dla Nich mogą wzruszyć, zachwycić i dać komuś odrobinkę szczęścia.
Dla takich chwil po prostu warto tworzyć!


I takim podsumowaniem pożegnam się dzisiaj z Wami, Kochani - życzę dużo ciepłych, majowych dni, wypełnionych słońcem oraz zapachem kwitnącego bzu, fiołków i konwalii.

Pozdrawiam cieplutko,
Inka


32 komentarze:

  1. Wspaniały prezent, piękna pamiątka na lata. Halinko włożyłaś sporo serca w tę pracę. Pozdrawiam milutko i życzę tylko dobrych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lenka i również życzę dużo dobrego :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Nic dziwnego, że jubilat wzruszony i zadowolony. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, ślicznie dziękuję za przemiły komplemencik i chyba jestem równie bardzo wzruszona i zadowolona jak Jubilat ponieważ nie spodziewałam się aż tak mocnej, męskiej reakcji na tę pracę :-)))
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Halinko, nie przestajesz zaskakiwać swoją pomysłowością :) Ależ jesteś kreatywna :) brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agunia za kolejne wspaniałe słowa, motywacja dzięki takim Osobom jak Ty jest motorem napędowym do działania. Dziękuję że jesteś i zawsze dodajesz mi skrzydeł :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  4. Cudowny prezent, Halinko. Oj, widać, że kochasz to, co robisz - widać to w każdym Twoim dziele.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu że i Tobie spodobała się ta nietypowa praca. Kocham to, co robię i cieszy mnie każdy jeden drobiazg, który mogę wykonać po to, by ktoś choć przez moment poczuł się wyjątkowo :-)))
      Pozdrawiam i mocno ściskam!

      Usuń
  5. Ten kawał serducha widać w każdej twojej pracy. A gołąbki zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aguś, pasja otwiera przed nami drzwi do magicznego świata - Ty doskonale o tym wiesz, Kochana :-)))

      Usuń
  6. Oryginalna ale i świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  7. Wspaniała praca, w pierwszym momencie myślałam ze jest to w ramce 3d , ale jak widze to jest to taki stojaczek, piękny i mnie tez się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tesa, właśnie dlatego uważam że takie prace dużo lepiej jest obejrzeć w realu, bo zdjęcia przekłamują kolory i spłaszczają wizualny efekt przestrzenności :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  8. Wspaniale poradziłaś sobie z wyzwaniem :) Obdarowany zadowolony - masz rację dla takich chwili warto żyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ulcia. Przyznam że do samego końca miała lekkiego stresika czy praca zostanie dobrze odebrana a teraz bardzo się cieszę że nie zmieniłam zdania odnośnie formy tego projektu. To jest coś innego, oryginalnego i przede wszystkim darowanego od serca - bo tak samo, jak dla nas pasją jest tworzenie dla Solenizanta pasją jest miłość do tych uroczych ptaków.
      A jeśli połączy się dwie pasje w jedno, to musi z tego wyjść coś fajnego ;-)))
      Bardzo dziękuję za odwiedzinki i przesyłam uściski!

      Usuń
  9. Ale genialny pomysł, świetna "statuetka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aniu - statuetka to chyba najbardziej trafione określenie dla tej pracy - dzięki za podpowiedź i słowa uznania :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Inko super debiut . Bardzo oryginalny pomysł i wykonanie. Ale zachwyt jubilata mówi sam za siebie.
    Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu, odetchnęłam z ulgą i ucieszyłam się bardzo bo nie ukrywam że byłam szalenie ciekawa reakcji i akceptacji :-)))
      Uwielbiam wyzwania a im coś bardziej nietypowego, tym tworzenie staje się bardziej ekscytujące i pozwala szukać pomysłów w najbardziej odległych zakamarkach mojej wyobraźni :-)))
      Pozdrawiam i mocno ściskam!

      Usuń
  11. Rzeczywiście nietypowy prezent, ale za to jaki super. Świetnie zrobiona praca, śliczne są te gołąbki Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, pięknie dziękuję za pochwały! Stworzenie tej pracy było prawdziwą przyjemnością a wykonanie jej dla tak zagorzałego pasjonaty - zaszczytem. Reakcja mówi sama za siebie, teraz wiem że było warto postawić na ten projekt, bo został on zarówno doceniony jak i przyniósł wiele radości Obdarowanemu :-)))
      Dziękuję za wizytę, ściskam i pozdrawiam :-)))

      Usuń
  12. Rewelacyjna praca, oryginalna, robiona z serca całego. Lubię oglądać coś nowego, innego, a do tego tak pięknego. Cieszę się razem z Tobą. Niech ta robota daje Ci szczęście na całego jak najdłużej. Pozdrawiam serdecznie, pięknych dni Ci życzę, magicznych chwil podczas tworzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kochana za tyle pięknych, chwytających za serce słów. Jest mi ogromnie miło że doceniasz oryginalność - ja też bardzo lubię tworzyć niepowtarzalne prace a im bardziej nietypowe tym tworzenie staje się bardziej ekscytujące i - jak sama napisałaś ... magiczne :-)))
      Dziękuję za odwiedzinki i przesyłam serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  13. Inko wyczarowałaś najpiękniejszy prezent dla hodowcy i miłośnika gołębi jaki może sobie wymarzyć! CUDO!!! Nie dziwię się, że spodobał się bardzo. Pięknie wszystko wymalowałaś i wykończyłaś w każdym szczególe. I niech ta miłość do rękodzieła nigdy Ciebie nie opuszcza bo wspaniale tworzysz i inspirujesz :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko - ukłony w Twoją stronę za tyle cudownych, ciepłych i wzruszających komplementów. Już sama radość Obdarowanego jest dla mnie ogromną nagrodą za pracę - choć nie żądam za nią nagrody, bo to dla mnie czysta przyjemność :-))) A Wasze słowa uznania po prostu dodają mi skrzydeł. Pasja jest czymś tak wspaniałym w życiu człowieka że tylko ten, który pasji nie posiada może nie do końca zrozumieć co mam na myśli. Ty rozumiesz doskonale bo sama oddajesz kawał serducha w to, co robisz więc wiesz jak cenne są uczucia i doznania towarzyszące nam podczas twórczej pracy. Magia i piękno płynące z wnętrza duszy, serca i naszych rąk :-))) Uściski mocne za wszystkie wspaniałe słowa pozostawione u mnie :-)))

      Usuń
  14. Zachwycająca praca, na pewno sprawi wiele radości obdarowanemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu za ciepłe słowa i milutkie odwiedzinki! Ściskam i serdecznie pozdrawiam:-)))

      Usuń
  15. Niezwykle oryginalna, niebanalna praca :) Nie ma chyba zadania, któremu byś nie sprostała :) Brawo TY!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ogromnie mi miło :-))) Zawsze staram się sprostać każdemu zadaniu i spełnić każde, nawet najbardziej nietypowe życzenie w kwestii zamówień. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się komuś odmówić - uważam że ludzie z pasją mają w sobie na tyle kreatywnej mocy, by podejmować wyzwania na najbardziej wyszukane prace. I uważam że takie podejście jest dobrą drogą do osiągnięcia celu :-))) I jeszcze trochę odwagi i wiary w siebie - a reszta to już kwestia wyobraźni oraz odrobiny talentu :-))) Nieskromnie zabrzmiało - ale nadmierna skromność też nie jest wskazana :-))))))))
      Dziękuję Kochana za piękne słowa i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń