niedziela, 19 maja 2019

Komunijny Anioł

Cześć Kochani :-)


Dzisiaj pewna Dziewczynka przeżywa szczególny dla siebie i swoich Najbliższych  dzień - przyjęcie Sakramentu Pierwszej Komunii Św.
Choć sama  nie uczestniczę w tym wydarzeniu, to jednak - jakby na to nie spojrzeć - malutka cząstka mnie i mojej pasji będzie miała pewien wkład w jego upamiętnienie, ponieważ zostałam poproszona o namalowanie Anioła na desce z litego drewna wraz ze spersonalizowaną dedykacją umieszczoną na odwrocie  pracy.

Tym razem postawiłam na delikatną, subtelną kolorystykę oraz symbolikę podkreślającą charakter ceremonii.
Obraz (podobnie jak wszystkie moje poprzednie) został namalowany farbami akrylowymi i zabezpieczony kilkoma warstwami lakieru.


 Na ostatniej fotce prezentuję rewers pracy z naniesioną dedykacją, której treść - z wiadomych względów - została celowo rozmyta podczas obróbki komputerowej  ;-)



































Mam cichą nadzieję że moja praca będzie miłą pamiątką na lata i spodoba się obdarowanej nią Dziewczynce.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://sklepikgosi.blogspot.com/2019/05/wyzwanie-32.html




Kochani, dzisiaj szybciutko i króciutko. W tym miesiącu zegar bezlitośnie depcze mi po piętach więc teraz już kończę i uciekam do swojej pracowni a Wam życzę miłej, słonecznej niedzieli :-)))


Uściski i buziaki,
Inka

29 komentarzy:

  1. Przepiękny anioł.To będzie wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wszystkie ciepłe słowa i ogromnie się cieszę że jesteś stałym bywalcem u mnie. Pamiątka się spodobała - z czego jestem mega zadowolona :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Och uwielbiam te anielice w Twoim wydaniu :) nie sposób się nie uśmiechnąć:) prawdziwe cacuszko :) pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agunia, Ty wiesz że dla mnie sama jesteś takim dobrym Aniołem, który za sprawą swoich ciepłych słów wzbudza mój entuzjazm i duży optymizm. Dziękuję że jesteś, Kochana :-)))

      Usuń
  3. Jest cudowny. To na pewno będzie wyjątkowa pamiątka :) Uwielbiam Twoje Anioły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję z całego serducha za przemiłe pochwały i też mam cichą nadzieję że mój Anioł będzie miłą pamiątką na lata dla obdarowanej nim Dziewczynki :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu - bardzo lubię je malować :-)))

      Usuń
  5. Halinko, to będzie cudowna pamiątka tego wspaniałego dnia.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, dziękuję i życzę pięknego, słonecznego tygodnia :-)))

      Usuń
  6. Piękny anioł! Jak zwykle można podziwiać godzinami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiły komentarz - dziękuję Ci za niego Eunice :-)))

      Usuń
  7. Halinko, cudna pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu za przemiłe odwiedzinki i Twoje uznanie dla tej pracy. Serdecznie Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  8. Wspaniała, unikatowa pamiątka! A rewers jest równie niezwykły, jak awers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, rewers kryje w sobie przepiękną dedykację, ale szanując prywatność Osoby zamawiającej pracę, czułam się w obowiązku nie ujawniać jej treści :-))) Mam nadzieję że moi Obserwatorzy i Goście wybaczą mi to :-)))

      Usuń
  9. Cudowny anioł, bardzo mi się podobają te komunijne akcenty, a chyba najbardziej wianek na głowie :) Na pewno będzie piękną pamiątką.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chciałam by obraz zawierał komunijne akcenty a przede wszystkim właśnie wianek na głowie Anielicy, który nawiązuje do elementu dziewczęcego stroju pierwszokomunijnego.
      Symbolika, choć subtelna i niepozorna, gra tu pierwsze skrzypce i skupia uwagę :-)))
      Dziękuję za odwiedzinki i przemiłe pochwały, pozdrawiam słonecznie :-)))

      Usuń
  10. Zachwycający :) fantastyczne kolory! Pamiątka ponadczasowa, super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko. Cieszę się z Twojej opinii na temat tej pracy i bardzo szanuję Twoje zdanie - jako utalentowanej Twórczyni i Osoby o wysublimowanym guście :-)))

      Usuń
  11. Taki piękny anioł dobry jest na każdą okazję! Podziwiam Twoje talenty i pozdrawiam z ciepłym wieczornym słońcem:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Halinko - cudny jest! I ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie woołłł! No i to jest pamiątka i prezent na całe życie! Świetne, subtelne kolory znakomicie odpowiadające wydarzeniu jakim jest Pierwsza Komunia. Fajny pomysł na zamieszczenie życzeń na rewersie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia! - Kasia - DT Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycający anioł - będzie wspaniałą pamiątką z komunii.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny anioł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń