niedziela, 3 grudnia 2017

Zapachniało piernikami

Witajcie Kochani,


przychodzę do Was z kolejną świąteczną propozycją na zawieszkę w kolorze piernika.
Baza - jak poprzednio - została wycięta z grubego kartonu kraftowego, śnieżna zaspa to papier scrapowy w gwiazdki, na który nakleiłam kawałek gazy, przykleiłam tekturki tworzące  zimowy obrazek. Kropkowana tekstura to imitacja spadających płatków śniegu - wykonałam ją za pomocą szablonu i strukturalnej pasty śnieżnej. Pojawiły się też sopelki lodu - tu w ruch poszła biała konturówka. I oczywiście dodatki w postaci białego sznurka, brokatu i świątecznego napisu. Zawieszka została podklejona okrągłą składaną kartą, na której będą wpisane świąteczne życzenia :-)








Za kilka dni pokażę kolejną, trzecią z całej rodzinki - moje trojaczki powędrowały do Laureatki jesiennego wyzwania w DIY w nagrodę za wygraną.

Dzisiaj króciutko, zapraszam serdecznie na następną odsłonę bombkowo - piernikowego trio :-)))


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

18 komentarzy:

  1. Przepiękna zawieszka, a karton i tektórki dodały jej taką delikatną surowość. Bardzo mi się podoba, no ale ja uwielbiam brązy i drewno:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, ja też bardzo się lubuję w takich klimatach - eco, naturalny i surowy kolor tektury wręcz uwielbiam. Ta praca jest taka na prawdę moja. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. bardzo klimatyczna i taka eco kartka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka odmienna forma świątecznych prac - połączenie tych kolorów wydało mi się takie urocze :-)

      Usuń
  3. Fantastyczna piernikowa bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, mnie też kojarzy się już ze świątecznymi pierniczkami, które uwielbiam :-)

      Usuń
  4. uwielbiam pierniki, wszystko co jest do nich podobne od razu mi się podoba:) ta zawieszka jest świetna! podoba mi się tym mocniej, że - jak dowiedziałam się ostatnio - muszę mocno ograniczyć cynamon, świąteczne "pierniczkowanie" w naszym domu będzie więc mocno ograniczone, za to podobne dekoracje na pewno mi nie zaszkodzą:) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, takie pierniczki na pewno nie szkodzą lecz cieszą oko. Choć podniebienia niestety już nie, to myślę że tworzą smakowitą ozdobę świąteczną :-)

      Usuń
  5. Piękna! I kojarzy się z pierniczkiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Anetko, fajnie że zajrzałaś do mnie, zapraszam tu ponownie - będzie mi bardzo miło :-)))

      Usuń
  6. Przepiękna piernikowa zawieszka,bardzo mi się podoba 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i bardzo się cieszę :-))) Uściski!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za odwiedzinki i miłe słówko:-)))

      Usuń
  8. Bardzo ładna zawieszka i rzeczywiście kojarzy się z pięknie udekorowanym pierniczkiem. Podziwiam i inspiruję się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu, dziękuję ślicznie za wszystkie życzliwe i piękne komentarze, dziękuję że do mnie zaglądasz - i cieszę się że prace prezentowane tutaj są dla Ciebie inspiracją. To naprawdę wiele dla mnie znaczy! Dużo zdrówka i wszystkiego dobrego :-)))

      Usuń
  9. Śliczna zawieszka. Lubię twoje opisy zrobienia danej pracy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło a ja myślałam że są trochę nudne i nie czytacie :-))))))))))

      Usuń