czwartek, 7 grudnia 2017

Piernikowo po raz trzeci

Witajcie,



mam nadzieję że Was nie zanudzę moimi monotematycznymi pracami. Taki czas nastał - na moim warsztacie już tylko świątecznie, zimowo i bombkowo. Dzisiaj przedstawiam ostatnią siostrzaną zawieszkę z serii "piernikowej". Nie będę się już powtarzać w jej opisie, kto jest bliżej zainteresowany a jeszcze nie widział poprzednich egzemplarzy do kompletu - zapraszam TUTAJ i TUTAJ.











***********************************************


I jeszcze cała rodzinka piernikowych karteczek, którą zgłaszam na wyzwania
- Klub Twórczych Mam - Boże Narodzenie


http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-specjalne-boze-narodzenie.html

-Craft o'clck - Bingo - moja linia: tekturka, sznurek, papierowy dodatek - czyli zaspa śnieżna wykonana z papieru scrapowego :-)

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=1125




Obiecuję że następna praca, jaką Wam tu pokażę będzie w innym klimacie :-)))

Dziękuję ślicznie za odwiedzinki i serdecznie wszystkich pozdrawiam :-)))

Inka

26 komentarzy:

  1. Śliczne te bombeczki :) Apetycznie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, tzw " limited edition" - więcej nie będzie :-)))

      Usuń
  2. pierniczki jak żywe, co jedna to piękniejsza:) taką karteczkę dostać to sama radość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Asiu, dziękuję za pochwały dla papierowych pierniczków - takie lubię "piec" najbardziej :-)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko, cieszę się że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Super sa te kartki , jak dla mnie możesz robić kolejna , Fajnie się je ogląda :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aniu, a ja myślałam że ta trzecia to już za dużo w tej tematyce. Na razie powstają ale w innej kolorystyce i kształcie. Piernikowa seria była limitowana - specjalnie stworzona w nagrodę za wygraną dla Moniki ML, która została Laureatką wyzwania, prowadzonego przeze mnie w DIY:-)

      Usuń
  5. Дуже гарна прикраса вийшла. Чудова!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace są po prostu cuuuuudne !!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać taki komplement - dziękuję Danusiu:-)))

      Usuń
  7. Śliczna piernikowa rodzinka. Zawsze możesz zrobić wersję limitiwanà - bis 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo - chyba za rok będzie powtórka :-)))

      Usuń
  8. Piękne świąteczne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zestaw :) jak już wspominałam - to zestawienie kolorystyczne jest doskonałe :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze Justynko i mnie też przypadło do gustu - ostatnio mam "fazę" na pierniki z lukrem :-)))

      Usuń
  10. Ale swietne!!! Bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki w ciekawej formie! Za tę pracę także dziękujemy :) Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne pierniczkowe karteczki :D jeszcze raz dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wykonanie :)
    Mega inspiracja!
    Na przyszłe Święta pokuszę się o zrobienie takich :) a przynajmniej podobnych, bo te Twoje IDEALNE!
    dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wyszły, eleganckie i nieprzeladowane, dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń