sobota, 21 września 2024

Na pamiątkę zaślubin - inspiracja dla ITD Collection

 Hej, hej Kochani :-)


Sezon ślubny nadal trwa, co zdecydowanie widać w mojej pracowni. Aktualnie wykonuję kilka różnych projektów dla wrześniowych i październikowych Nowożeńców.
Zatem w najbliższym czasie zrobi się tutaj romantycznie i nietuzinkowo, ponieważ każdy projekt jest spersonalizowany i każdy ma to coś, co sprawi że obdarowani poczują się wyjątkowo w tak ważnej dla siebie chwili - w dniu zaślubin :-)

 Dzisiaj prezentuję zestaw pamiątkowy, wykonany dla Justyny i Jacka :-)

 


 

Powstała duża skrzynia na przechowywanie pamiątek ślubnych oraz kartka wraz z opakowaniem do kompletu.
Wszystkie elementy zestawu ozdobiłam materiałami pochodzącymi od ITD Collection. 

Wykorzystałam zarówno papiery ryżowe - do techniki decoupage jak i zestaw papierów scrapowych, którymi ozdobiłam kartkę na życzenia wraz z pudełkiem :-)

Aby uzyskać zamierzony efekt, dobrałam papiery od innego producenta - taki mix okazał się strzałem w dziesiątkę.

Zapraszam do obejrzenia fotek:



















Na zakończenie dzisiejszego wpisu zostawiam dla wszystkich serdeczne pozdrowienia i zachęcam do ponownych odwiedzin mojego kącika twórczego :-)


Uściski,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz