piątek, 17 marca 2023

Wiosenny ślub i Gościnne Występy w Kartkowe ABC

 Witajcie Kochani :-)


Chyba już najwyższa pora zaczynać - zatem dzisiaj oficjalnie otwieram tegoroczny sezon ślubny takim oto kompletem dla Nowożeńców.


Zostałam bardzo skutecznie zmotywowana do wykonania tej pracy dzięki przemiłemu zaproszeniu przez Koleżankę z DT Kartkowe ABC do gościnnego występu na ich blogu. Jestem wdzięczna za tę możliwość i z całego serca dziękuję :-)
 

Kilka dni temu ruszyło tam nowe wyzwanie pod hasłem Ś - jak ślub, a więc kto chętny do udziału - szczerze polecam i zapraszam.

I pozwólcie jeszcze na króciutki opis mojej pracy.
Jak widać komplecik powstał spontanicznie, nie ma jeszcze personalizacji, ale wierzę że szybko znajdzie swoje dwie połówki, których imiona z dumą będzie prezentował na karnecie ;-)

Projekt tak delikatny że niektóre detale trudno mi było w odpowiedni sposób uchwycić w obiektywie, by ładnie zaprezentować je na fotkach.

Przepiękne, wiosenne papiery pochodzą z najnowszej kolekcji Craft'o'Clock,
z kolei tekturki, zdobiące projekt to mix od dwóch producentów:
- na pudełku znalazły się motywy ślubne od PAPER CARD, natomiast karteczkę zdobi Para Młoda od Snip Art - Pracownia Artystyczna :-)
Kwiaty robione ręcznie z białego foamiranu :-)

A teraz już zapraszam na szczegółową prezentację pracy:












 Komplet zgłaszam na wyzwania:

 



 Ze sklepu Craft4You  wykorzystałam

  nożyczki do detali

Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

 

3 komentarze:

  1. Super ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly - DT Renata

    OdpowiedzUsuń