środa, 5 października 2022

Krakowski kuferek pamiątkowy - DT MARGARET

 Cześć  Kochani :-)

 

Dzisiaj zapraszam Was na prezentację mojej pracy inspiracyjnej, wykonanej dla MARGARET MYCRAFTIME do październikowej "Margaretki".

 

 

Długo nie mogłam się zdecydować, które z haseł wybrać, bo wszystkie bardzo mnie zaintrygowały :-) Ostatecznie padło na trzy, sąsiadujące ze sobą płatki, w kolejności: RETRO - TUSZE - SERWETKA.

Tym razem postanowiłam wykonać projekt w technice łączonej (decoupage i scrapbooking) na bazie drewnianej skrzyneczki.


Dla swojej pracy wymarzyłam sobie klimat w stylu RETRO, ponieważ chciałam aby imitowała przedmiot nadgryziony zębem czasu.
Wykonałam postarzaną skrzynię, służącą do przechowywania zdjęć i pamiątek związanych z moim rodzinnym miastem - Krakowem.

 

A tutaj tekturka po przejściach - herb Krakowa potraktowany patyną postarzającą ;-)


Wieko kuferka ozdobiłam techniką decoupage. Zdobi go piękna akwarela, przedstawiająca Rynek Główny i Bazylikę Mariacką. Jest to motyw pochodzący z SERWETKI papierowej do decoupage. Wokół serwetki wykonałam ramkę, na której pojawiły się złocenia, przecierki i postarzanie brązowym TUSZEM alkoholowym. Wykończenie imitujące sznurek to wyciski z foremek. Do jego wykonania użyłam masy samoutwardzalnej i złotej farby akrylowej.

 


Zewnętrzne ścianki boczne i wnętrze kuferka zdobią papiery z kolekcji "Breeze of Dreams", które swym klimatem idealnie wpisują się w mój projekt, imitując historyczne mury kamienic Starego Miasta.
Przybrudzona cegła, popękany, łuszczący się tynk i kamienie wapienne to właśnie budulec, z którego wznoszono najstarsze krakowskie budowle :-)

 


Wśród motywów, nawiązujących do charakteru pracy, znalazłam również łańcuchy i żeliwne okucia - one swym stylowym wyglądem przypominają ówczesne bramy wjazdowe na teren Krakowa i Kazimierza. 

Ten klimatyczny kuferek pełni obecnie rolę sentymentalnej pamiątki z Krakowa :-)

 


 

Do wykonania swojej pracy wykorzystałam arkusze z kolekcji "Breeze of Dreams":
- arkusz PSM 0110
- arkusz PSM 0108
- arkusz PSM 0111

Oprawa mediowa to przede wszystkim zasługa fantastycznych preparatów i farb marki CADENCE. Cała ich rodzinka na powyższym zdjęciu a możecie je nabyć w sklepie DREAMS - który serdecznie Wam polecam :-)

Kochani, mam nadzieję że poczuliście się zainspirowani do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu - serdecznie zachęcam i zapraszam. Październikowa Margaretka to mnóstwo ciekawych haseł do wyboru, jestem pewna że wykorzystacie je bardzo kreatywnie i zaskoczycie nas swoimi pomysłami :-)

Tekturka po przejściach jest, zatem zgłaszam pracę na wyzwanie do Miszmasz Papierowy

 



Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia,
Inka

5 komentarzy:

  1. Niesamowity jest ten kuferek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudności! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykły projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bardzo klimatyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń